رئیس كل بانك مركزی:

بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوك های سیاسی خود ادامه می دهد

بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوك های سیاسی خود ادامه می دهد به گزارش زارا رئیس كل بانك مركزی با تاكید بر اینكه بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوك های سیاسی خود ادامه می دهد اظهار داشت: مردم هم دریافته اند كه نباید دارایی خویش را در معرض ریسك آن قرار دهند.



به گزارش زارا به نقل از مهر، عبدالناصر همتی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اقدام تروریستی آمریكا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و اقدامات تلافی جویانه ایران ضد پایگاه های نظامی آمریكا نوشت: رویدادهای چند روز اخیر چهره دهشتناك و بی رحم آمریكا را بیشتر از پیش نشان داد ولی همزمان ثابت كرد كه مقاومت و دلیری ملت ایران توطئه همه جانبه و فشار حداكثری را به شكست كشیده است.
وی همینطور با اشاره به ادعاهای ترامپ در نطق امشب خود در خصوص افزایش فشار تحریم ها ضد ایران هم تصریح كرد: ادعای افزایش تحریم ها هم یك طبل توخالی است كه حتی خودشان هم باور ندارند و نشانه مهمی است از اینكه آنچه تابحال كرده اند با شكست روبرو شده است. بانك مركزی در خط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی با كمك دولت و سایر اركان نظام شرایط را بگونه ای مدیریت كرده است كه خنثی شدن تلاشهای آمریكا در فشار حداكثری گواه آن است.
رئیس كل بانك مركزی همینطور در پیام خود اشاره كرد: بانك مركزی با قدرت بیشتر و با تدبیر لازم تلاش خویش را برای خنثی سازی هرگونه كوشش برای بی ثباتی بازارها خواهد نمود. اطمینان دارم مدیریت عملی و دقیق بازارها تابحال موفق بوده و بنابراین با قوت ادامه پیدا خواهد نمود.
همتی با تاكید بر اینكه بانك مركزی سیاست های پولی و ارزی مورد نظر خود برای كمك به رشد اقتصادی و كنترل تورم را در ادامه سالجاری و سال آینده عملیاتی می كند، اضافه كرد: لایحه بودجه ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیشبینی كرده است و این اقدامات كمك لازم به كاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد نمود.
وی در بخش پایانی پیام خود آورده است: بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوك های سیاسی خود ادامه می دهد و مردم عزیز هم دریافته اند كه نباید اجازه سودجویی به فرصت طلبان در این بازار بدهند و دارایی خویش را در معرض ریسك آن قرار دهند.


1398/10/20
16:06:39
5.0 / 5
3811
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است