معاون حقوق عامه دادستان كل كشور:

نتیجه بررسی پرونده اتوبوس دانشجویان سریع اعلام گردد

نتیجه بررسی پرونده اتوبوس دانشجویان سریع اعلام گردد به گزارش زارا معاون حقوق عامه دادستان كل كشور اظهار داشت: باید نتیجه بررسی واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، سریع اعلام گردد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، حشمتی در نشستی با رییس و مسئولان دانشگاه آزاد كه پیرامون حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات رخ داد، ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه اظهار نمود: این حادثه همه كشور را متاثر كرد و ۱۰ انسان فرهیخته در این حادثه فوت كردند كه برای جامعه اسلامی ما ثلمه ای بود.
وی اضافه كرد: باید دقیق و كارشناسی به مبحث پرداخته شود. دادسرای تهران ورود كردند و تشكیل پرونده شده و شعبه ویژه تشكیل شده است.
وی اضافه كرد: انتظار این است كه دادسرا و بازجو پرونده را دقیق بررسی و نتیجه را سریع اعلام كنند. خانواده های درگذشتگان هم خواسته شان تسریع در رسیدگی است. امیدواریم دكتر طهرانچی مبحث را با همه ابعادش ببیند. دانشگاه محیط صعب العبور دارد و برای سلامت دانشجویان تدبیر لازم اتخاذ نشده بود و محیط فاقد حفاظ های لازم بوده كه متاسفانه اتوبوسی كه چپ كرده معاینه فنی نداشته و ترمز نداشته است. دانشگاه آزاد می توانست محیط و جاده را به نحو بهتر رسیدگی كند كه این اتفاق نیفتاده است.



1397/10/12
14:40:30
5.0 / 5
4147
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است