رئیس دانشگاه سمنان:

استیضاح وزیر علوم كمكی به جامعه دانشگاهی نمی كند، غلامی آرامش را به دانشگاه برگرداند

استیضاح وزیر علوم كمكی به جامعه دانشگاهی نمی كند، غلامی آرامش را به دانشگاه برگرداند به گزارش زارا رئیس دانشگاه سمنان اظهار داشت: مسیر رشد و توسعه دانشگاه های كشور با استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ناقص می ماند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر مسعود نصیری با اشاره به طرح و بررسی استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری كه مقرر است فردا یكشنبه در كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صورت گیرد اظهار نمود: وضعیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حالا به ثبات مطلوبی رسیده است و برهم خوردن این ثبات با استیضاح وزیر به صلاح نیست.
عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با اشاره به اینكه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضربه به انسجام جامعه دانشگاهیان و انسجام این مجموعه است، تصریح كرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری ها در زمان منصور غلامی مسیر ثبات و آرامش را به این وزارتخانه بازگرداند و تحقق این مهم خواسته جامعه دانشگاهی كشور بود.
وی، به نتیجه اثربخش پیاده سازی سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه های كشور اشاره و خاطرنشان كرد: كارنامه منصور غلامی از دستیابی به موفقیت های مختلف در مدت كوتاه وزارت حكایت دارد، و این در شرایطی است كه مجلس شورای اسلامی خواهان استیضاح این وزیر شده است.
دكتر نصیری با اشاره به اینكه استیضاح وزیر علوم ضربه سختی به فعالیت و سیاست های دانشگاهی وارد می نماید افزود: این اقدام ترمزی برای برنامه های راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی اظهار داشت: دانشگاه های كشور در راه رشد و ترقی در حركتند و استیضاح وزیر علوم سبب بازایستادن، ابتر ماندن و عقب افتادن برنامه های رو به رشد این وزارتخانه می گردد.
نصیری تصریح كرد: در شرایط فعلی استیضاح وزیر علوم و یا حتی چنین جوی را به وجود آوردن، كمكی به جامعه دانشگاهی كشور نخواهد كرد.
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به این كه دوره مدیریتی روسای دانشگاه ها چهار ساله تعریف شده است، خاطرنشان كرد: چگونه می گردد این دوران برای وزیر كوتاه مدت تر از این باشد و در این مدت هم تمام خواسته ها محقق شود.
نصیری با بیان این كه وزیر علوم دستاوردهای بی شماری را در این مدت در كارنامه خود دارد، افزود: سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این برهه، استقلال را به دانشگاه های كشور بازگرداند.
رئیس دانشگاه سمنان خواهان تجدید نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شد و اضافه كرد: دكتر غلامی طی چهار دهه بعد از انقلاب در مسئولیت های متفاوت و در استان های مختلف كشور مشغول به فعالیت بوده و بعنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می تواند منشاء اثر بیشتری شود.




1397/10/02
20:14:57
5.0 / 5
4255
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , فناوری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است