كرسی آزاداندیشی گشت ارشاد لزوم ها و چالش ها در لرستان

كرسی آزاداندیشی گشت ارشاد لزوم ها و چالش ها در لرستان زارا: رئیس دانشگاه علمی كاربردی لرستان اظهار داشت: كرسی آزاداندیشی با محوریت ˮگشت ارشاد؛ لزوم ها و چالش هاˮ در این دانشگاه برگزار می‎شود.


دكتر سعید فرح‎بخش در گفت‎و‎گو با ایسنا، با تاكید بر شعار سال، اظهار نمود: برای تحقق شعار سال نیاز است كه خرید و مصرف كالای ایرانی به فرهنگ تبدیل گردد.

وی با تاكید بر اینكه باید پشتیبانی از كالا ایرانی سرلوحه كار همه باشد، ادامه داد: مراكز دانشگاه علمی كاربردی موظف می باشند در جهت حمایت و جامه عمل پوشاندن به شعار سال، اقلام موردنیاز دانشگاه را از كالاهای ایرانی تهیه كنند.

فرح‎ بخش افزود: اساتید هم موظف می باشند اهمیت پشتیبانی از كالای ایرانی را سر كلاس درس به دانشجویان یادآور شوند.

رئیس دانشگاه علمی كاربردی لرستان با اشاره به اینكه همایش بزرگداشت روز معلم در این دانشگاه برگزار می‎شود، خاطرنشان كرد: در این همایش از مدیران 50 مدرسه برگزیده تجلیل می‎شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح كرد: مسابقه طراحی و نقاشی با مبحث فتح خرمشهر هم در این روز برگزار می‎شود.

فرح‎بخش با اشاره به اینكه در این ایام پنج كرسی آزاد اندیشی در مراكز دانشگاه دانشگاه علمی‎كاربردی برگزار می شود، اضافه كرد: فضای مجازی فرصت است یا تهدید، نقش دانشگاه در پشتیبانی از تولید ملی، باید و نبایدهای پیام رسان های داخلی، بایدها و نبایدهای رابطه دختر و پسر و گشت ارشاد؛ لزوم ها و چالش ها محورهای این كرسی‎های آزاد اندیشی هستند.




1397/02/15
12:53:00
5.0 / 5
4742
تگهای خبر: دانشگاه , كالا , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است