رئیس سازمان امور دانشجویان به ایسنا خبرداد؛

توقف اعطای بورس داخلی دانشجویان دكتری

توقف اعطای بورس داخلی دانشجویان دكتری زارا: رئیس سازمان امور دانشجویان از توقف اعطای بورس داخلی دانشجویان دكتری به علت بالا بودن تعداد فارغ التحصیلان اطلاع داد و اظهار داشت: امسال تعداد 2000 نفر از جمعیت دانشجویی از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از كشور استفاده می نمایند.



دكتر مجتبی صدیقی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار نمود: با عنایت به توسعه تحصیلات تكمیلی در كشور، امسال تعداد كمی از دانشجویان بورسیه به خارج از كشور اعزام خواهند شد و حدودا نزدیك به 60 نفر از دانشجویان در آزمون بورسیه پذیرفته شدند و هم اكنون كارهای آن ها در دوره ها و رشته های خاصی كه نیاز به اعزام باشد، پیگیری می گردد.

وی در ادامه با تاكید بر اینكه دوره های كوتاه مدت بورسیه تحصیلی دانشجویان دكتری توسعه می یابد، خاطرنشان كرد: امیدوار هستیم امسال برای اعزام دانشجویان بورسیه تحصیلی در داخل و خارج از كشور با مشكل مواجه نشویم تا تعداد 2000 نفر از جمعیت دانشجویی بتوانند از فرصت مطالعاتی در خارج از كشور و یا داخل كشور استفاده كنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاكید بر اینكه بورسیه داخل كشور دانشجویان دكتری حدودا متوقف شده است، اظهار داشت: به علت زیاد بودن تعداد فارغ التحصیلان دكتری، امكان اعطای بورسیه داخل وجود ندارد اما برای امسال مصوبه شورای مركزی بورس به مركز هیئت علمی وزارت علوم این اجازه را داده است كه دانشگاه های مناطق دور در بعضی از رشته های مورد نیاز، امكان بورس داخل داشته باشند و این نیاز برپایه اعلام مركز هیئت علمی وزارت علوم تعیین می گردد.

دكتر صدیقی در انتها تصریح كرد: خوشبختانه با عنایت به بالا بودن آمار فارغ التحصیلان دكتری در كشور، این آمادگی وجود دارد تا با بكارگیری آنها در دانشگاه ها مشكل كمبود هیات علمی دانشگاه ها رفع گردد.



1396/11/12
15:33:13
5.0 / 5
4547
تگهای خبر: بورس , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است