توضیحات بانك ملی ایران به فروشندگان سهام عدالت

تعهدنامه فروش را به دقت مطالعه كنید

تعهدنامه فروش را به دقت مطالعه كنید به گزارش زارا بانك ملی ایران به دنبال تماسهای مكرر مشتریان درباره نحوه واریز مبالغ حاصل از فروش سهام عدالت، توضیحات تازه ای ارائه نمود.



به گزارش زارا به نقل از مهر، بر مبنای تعهدنامه ای که فروشندگان ۳۰ درصد از سهام عدالت هنگام ثبت درخواست فروش امضا می کنند، کارگزار مجاز است سهام را به قیمتی که در لحظه فروش سهام در بازار امکان فروش آنرا دارد، به فروش رساند.
فروشنده سهام همینطور تأیید کرده است که انتخاب زمان فروش و سهامی که باید به فروش برسد، برعهده کارگزار با هماهنگی ناظر بازار است و در این خصوص اختیار تام به ناظر بازار و کارگزار می دهد.
از سوی دیگر دارنده سهام عدالت هنگام ثبت سفارش فروش، تأیید کرده که اعتبار سفارش تا زمان اجرای مفاد سفارش بوده و حق تغییر و لغو آنرا ندارد.
بند پایانی تعهدنامه هم اذعان دارد که فروشنده حق هرگونه اعتراض در مورد سهام انتخابی برای فروش، زمان فروش سهام و روش انتخابی بر اساس تعداد سهام یا ارزش ریالی سهام، قیمت فروش سهام و هزینه های قانونی کسر شده را از خود سلب کرده است.
مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک ملی ایران هم با بیان این که نمی توان زمان مشخصی برای فروش سهام و واریز وجوه ناشی از آن مشخص کرد، گفته است: کارگزاری تلاش می کند سهام را به نفع سهامدار بفروشد، ازاین رو نمی تواند این کار را به هر قیمتی انجام دهد.
به گفته محمدحسن ابراهیمی، ثبت درخواست فروش سهام عدالت به مفهوم فروش قطعی آن نیست. فرآیند فروش امکان دارد کمی زمان بر باشد، اما کارگزاری بعد از فروش قطعی، مبالغ دریافتی را طی روال قانونی به حساب صاحب سهام واریز خواهد نمود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1399/04/24
13:43:47
5.0 / 5
1915
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است