بازدید مدیركل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی كاربردی از مراكز ایلام

بازدید مدیركل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی كاربردی از مراكز ایلام زارا: ایسنا/ایلام دكتر «غلامرضا شمس» مدیر كل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی كاربردی از مراكز آموزش علمی كاربردی استان ایلام بازدید و در جریان آخرین وضعیت این مراكز قرار گرفت.


دكتر «اسفندیار محمدی» رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی استان ایلام در حاشیه ی این بازدید، در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: در این بازدید روسا و سرپرستان مراكز علاوه بر معرفی توانمندی ها دغدغه های خودرا نیز با مدیر كل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی كاربردی در بین گذاشتند.
وی با تاكید بر اینكه نظر مراكز در سیاستگذاری های كلان موثر خواهد بود، ابراز امیدواری كرد این دانشگاه بتواند رسالت ها و ماموریت های خودرا متناسب با شرایط جامعه به انجام رساند.
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی استان ایلام هدف از این بازدیدها را كمك به مراكز برای ارتقاء وضع موجود عنوان و اشاره كرد: در این بازدید كارشناسان فرهنگی و آموزشی مراكز ضمن تشریح وضعیت موجود، از راهنمایی های كارشناسان اعزامی از دانشگاه بهره گرفتند.
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی استان ایلام اظهار داشت: در مجموع ۴۵۰۰دانشجو در ۱۰مركز علمی كاربردی استان در۱۴۲رشته مشغول به تحصیل هستند.
وی اظهار داشت: برمبنای نتایج سطح بندی سال 1398 مراكز آموزش علمی كاربردی، مراكز علمی كاربردی جهاددانشگاهی ایلام، ایلام 1 و 2، آبدانان و مهران به سطح دو ارتقاء یافتند.




منبع:

1398/09/27
17:58:37
5.0 / 5
4218
تگهای خبر: آموزش , ارز , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است