آغاز ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی از امروز

آغاز ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی از امروز به گزارش زارا رئیس مركز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به تشریح روند جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی امسال پرداخت و اظهار داشت: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از امروز 26 شهریور ماه اعلام می شود و تا 6 مهر ادامه دارد.


دكتر محمدرضا رضوان طلب در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان جذب در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از ۲۶ شهریور تا ۶ مهر به مدت ۱۱ روز فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام كنند و پس از ثبت نام متقاضیان پروسه رسیدگی در دانشگاه ها از ۱۳ مهر تا ۱۳ دی انجام می شود و دانشگاه ها در این بازه زمانی تقاضاها را بررسی می كنند.
بگفته وی، بعد از بررسی پروسه رسیدگی به متقاضیان جذب در دانشگاه ها، مركز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از ۱۴ دی تا ۲۹ بهمن ماه بررسی های خودرا در این زمینه انجام می دهد و در نهایت نظر نهایی خودرا برای پذیرش و یا عدم پذیرش اعلام می كند.
رئیس مركز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اشاره كرد: برنامه زمان بندی بیست و دومین فراخوان نیمه متمركز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی كشور) همانطور كه عنوان شد به اطلاع این مراكز خواهد رسید و این مراكز در صورت نیاز به استفاده از مشاوره و راهنمایی كارشناسان مركز جذب می توانند پرسش های خودرا ظرف مدت یك روز كاری در سامانه ثبت كنند و پاسخ خودرا از طرف این مركز دریافت نمایند.
دكتر رضوان طلب همین طور اشاره كرد: هر داوطلب به محض ثبت نام در فراخوان از حقوق قانونی ثبت نام نیز برخوردار می باشد و باید شرایط سالم و عادلانه شركت وی در رقابت فراهم گردد و از هر گونه تعدی حق و حقوق و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان پیش از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری صورت گیرد.
رئیس مركز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم درانتها اشاره كرد: فرآیندهای جذب صرفاً بوسیله سامانه جذب اعضای هیئت علمی صورت می گیرد و شایسته است تمام ذی نفعان و همین طور مراجع ذی ربط امور مربوط به اعضای هیئت علمی و مراحل مختلف آنرا صرفاً بوسیله این سامانه پیگیری كنند.




منبع:

1398/06/26
14:59:05
5.0 / 5
4393
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , زمینه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است