معاون سازمان امور دانشجویان خبر داد؛

معرفی برگزیدگان نیمه اول بهمن در جشنواره دانشجوی نمونه

معرفی برگزیدگان نیمه اول بهمن در جشنواره دانشجوی نمونه به گزارش زارا معاون سازمان امور دانشجویان از آغاز ارزیابی داوری مرحله كشوری جشنواره دانشجوی نمونه اطلاع داد و اظهار داشت: بر مبنای اعلام دفتر ریاست جمهوری این جشنواره نیمه دوم بهمن ماه برگزار می گردد.


دكتر ابوالحسن ریاضی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار نمود: ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه" كه از نیمه دوم مهرماه شروع شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه آخر پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر در این جشنواره ثبت نام كردند كه تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارك خویش را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت كنند.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: از كل تعداد ثبت نام كنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر هم از دانشجویان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خویش را به وزارت خانه های بهداشت و علوم ارسال نمایند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد.
وی تصریح كرد: به طور كلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافته و به وزارت علوم معرفی گشتند كه بعد از داروی مرحله كشوری تعداد ۲۷ نفر برگزیده می شوند.
معاون سازمان امور دانشجویان از آغاز مرحله ارزیابی نتایج داوری كشوری جشنواره فوق اطلاع داد و اظهار داشت: هم اكنون در مرحله ارزیابی نتایج داوری كشوری هستیم در این مرحله یكبار دیگر نمرات ارزیابی دانشگاه ها مورد ارزیابی كشوری قرار می گیرد و نتایج آن به كمیته جشنواره ابلاغ می گردد تا آنها 27 نفر را انتخاب می كنند.
دكتر ریاضی اظهار داشت: "ویژگی های فرهنگی" دانشجوی نمونه، شامل فعالیت های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و "ویژگی های علمی" شامل فعالیت های آموزشی و پژوهشی می گردد. شئون اجتماعی هم كه شامل مسئولیت پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانین و ضوابط است همچون مواردی است كه در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است.
دكتر ریاضی تصریح كرد: دانشجویان جهت شركت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای كارشناسی(۱۶)، كارشناسی ارشد(۱۷)، كارشناسی ارشد پیوسته و دكتری حرفه ای(۱۶)، دكتری تخصصی (۱۷) و دكتری تخصصی بالینی(۱۵) باشند.
به گفته معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشجویانی كه در المپیادهای علمی موفق به كسب رتبه شده اند، امتیاز افزوده دریافت خواهند كرد و دانشجویان دارای مدارك بین المللی زبان هم بر مبنای نمره دریافتی آن مدرك امتیاز كسب خواهندكرد. در ضمن تمامی موارد پژوهشی باید در رابطه با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو باشد.
وی تاكیدكرد: برپایه اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه، دانشجویان فعال فرهنگی كه در برگزاری نمایشگاه، اجرای نمایش، ساخت فیلم فعالیت داشته اند به ازای ارزش اثر تولیدی از یك تا دو امتیاز را دریافت خواهند كرد. همینطور دانشجویانی كه در اردوهای جهادی و هجرت و.. مشاركت داشته اند مشمول دریافت امتیاز و دانشجویانی كه در برگزاری كرسی های آزاد اندیشی به شرط دریافت مجوز به صورت فردی فعالیت كنند، هم شامل دریافت امتیاز خواهند شد.
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در انتها تصریح كرد: بر مبنای درخواستی كه از دفتر ریاست جمهوری داشتیم بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه كشور نیمه اول بهمن ماه در ساختمان ریاست جمهوری برگزار می گردد.


 

1396/10/15
22:19:44
5.0 / 5
4508
تگهای خبر: دانشگاه , مد , جشنواره , برتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است