چگونه پیش از تابستان خانه را سمپاشی كنیم؟

چگونه پیش از تابستان خانه را سمپاشی كنیم؟ به گزارش زارا هوا كه رو به گرم شدن می رود، یكی از معضلاتی كه با آن روبرو می شویم، هجوم حشرات است.



به گزارش زارا به نقل از مهر، حشره هایی مانند سوسك كه در فصل های سرد سال در زیر زمین زندگی می كردند با گرم شدن زمین كم كم سروكله شان پیدا می شود. پشه ها و مگس ها هم آغاز به زادوولد می كنند و تعدادشان آن قدر زیاد می شود كه تحملشان سخت می شود.
مطمئناً كسی دوست ندارد وقتی مشغول آشپزی است ناگهان در كف آشپزخانه سوسك های ریز را مشاهده كند و یا وقتی كه بامداد از خواب بیدار می شود متوجه شود كه پشه ها تمام تنش را در طول شب نیش زده اند.
به همین خاطر بهتر است به جهت اینكه جلوی شیوع حشراتی همچون سوسك حمام، سوسك ریز آشپزخانه، پشه و مگس و دیگر حشرات موزی همچون كنه، شپش، موریانه و مارمولك را بگیریم، برخی از نقاط خانه و یا در صورت ضرورت تمام خانه را سمپاشی نماییم.
البته باید توجه داشت كه استفاده از سموم نامعتبر و نامناسب و همینطور آگاهی نداشتن از روش سمپاشی تخصصی سبب می شود كه حشرات موزی با سم سازگاری پیدا كنند و دفع آنها سخت تر شود. بنابراین بهتر است از همان ابتدا كه به فكر مبارزه با حشرات هستید، از یك متخصص سمپاشی منازل كمك بگیرید كه با شناخت نوع حشرات و جانوران، از سموم مخصوص به آنها استفاده نماید.

در زمان سمپاشی به چه نكاتی توجه كنیم؟
سم تا زمانی كه دارای رطوبت است، امكان دارد مسمومیت ایجاد كند. بنابراین سفارش می نماییم در زمان سمپاشی و تا ۴۸ ساعت بعدازآن، كودكان زیر ۶ سال، خانم های باردار، افرادی كه گرفتار بیماری های ریوی، قلبی، كلیوی، حساسیت و بیماری های پوستی هستند، در خانه حضور نداشته باشند.
بعضی از افراد فكر می كند در زمان سمپاشی باید وسایل خانه را جمع كرد اما نیاز به این كار نیست و با خشك شدن سم، دیگر اثری روی افراد نمی گذارد. البته بهتر است رختخواب ها را در معرض نور خوشید و هوای آزاد قرار دهید تا خیالتان راحت شود. همینطور پس از تمام شدن سمپاشی بهتر است در و پنجره ها را باز بگذارید تا هوا در خانه جریان پیدا كند و احتمال مشكلات تنفسی از بین برود.
چطور یك شركت سمپاشی معتبر پیدا كنیم؟
برای دسترسی به شركت سمپاشی معتبر باید به این نكته توجه كنید كه آن شركت حتما دارای مجوز و تأییدیه از وزارت بهداشت باشد. چونكه كار سمپاشی جز كارهایی است كه نیاز به دانش فنی فوق العاده ای دارد و فرد باید بتواند با شناسایی حشرات، بهترین نوع سم را برای دفع آنها انتخاب نماید. اما پیدا كردن چنین شركتی كار ساده ای نیست. خوشبختانه سایت استادكار این كار را آسان كرده چونكه با بررسی شركت های مختلف سمپاشی، بهترین های آنها را كه دارای مجوزها لازم هستند، برگزیده و به شما معرفی می كند.
به این ترتیب شما دیگر لازم نیست مجوزها و تاییدیه های شركت های سمپاشی را بررسی كنید چونكه استادكار این كار را برایتان انجام می دهد. فقط كافیست از نظر كاربران دیگر كه از این خدمات بهره برده اند كمك بگیرید تا هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید.
این شركت ها نه تنها برای سمپاشی منازل، بلكه برای سمپاشی باغچه و دفع حشراتی همچون شته، شب پره، مگس، عقرب و رتیل، شپشك آرد آلود و حلزون هم به شما كمك می كنند.

استادكار درزمینه سمپاشی چه خدماتی عرضه می كند؟
سمپاشی خانه و ساختمان، سمپاشی آپارتمان، سمپاشی آشپزخانه، بیمارستان و مراكزی تجاری و اداری جز خدماتی است كه می توانید برای انها از استادكار كمك بگیرید. استادكار فرصتی را فراهم نموده است تا در صورت نیاز به هركدام از سمپاشی منازل و باغچه مجبور نباشید زمان زیادی را صرف پیدا كردن متخصصان این حوزه كنید. با رجوع به اپلیكیشن یا سایت استادكار و ثبت مجانی سفارش، می توانید از كارشناسی و مشاوره مجانی متخصصان بهره مند شوید و در مرحله پس از هزینه ها به صورت كاملاً شفاف آگاه شوید.
خدمات استادكار بسیار گسترده است و برای هر خدمتی مربوط به منزل، ساختمان، خودرو و حتی سلامتی می توانید از استادكار استفاده كنید. برای آگاهی از قیمت ها و هزینه ها برای دریافت خدمات ساختمانی، منازل، خودرو و نظافتی همین حالا به اپلیكیشن و وب سایت استادكار رجوع كنید و قیمت ها را با دیگر مراكز مقایسه كنید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1398/02/08
10:48:34
5.0 / 5
4440
تگهای خبر: ارز , بهداشت , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است