یك مقام مسئول بانكی خبر داد:

تمدید پرداخت ۲ وام جعاله و بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسكن تا آخر بهار

تمدید پرداخت ۲ وام جعاله و بدون سپرده ۲۰ میلیونی مسكن تا آخر بهار به گزارش زارا رئیس اداره كل اعتبارات و تامین مالی بانك عامل بخش مسكن، از تمدید پرداخت ۲ نوع تسهیلات ۲۰ میلیون تومان بدون سپرده خرید مسكن و جعاله مسكن تا آخر خرداد ۹۸ اطلاع داد.



به گزارش زارا به نقل از بانك عامل بخش مسكن، حسین حیدری اعلام نمود: تسهیلات مكمل وام خرید مسكن از محل اوراق گواهی حق تقدم، شامل تسهیلات بدون سپرده انفرادی و زوجین كه پارسال به متقاضیان خرید مسكن با استفاده از این تسهیلات پرداخت می شد، برای سال جاری تا آخر خرداد ماه ۹۸ هم تمدید شده است و متقاضیان دریافت و استفاده از این تسهیلات می توانند كماكان از آن بهره مند شوند.
وی توضیح داد: بر این اساس، امسال و فعلاً تا آخر خرداد ماه ۹۸ متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسكن با استفاده از اوراق گواهی حق تقدم كه مبادرت به دریافت سقف این تسهیلات كنند می توانند از تسهیلات بدون سپرده هم بعنوان تسهیلات مكمل استفاده كنند.
بنا بر اعلام این مقام مسئول در بانك عامل بخش مسكن، تسهیلات بدون سپرده برای متقاضیان دریافت تسهیلات خرید مسكن از محل اوراق گواهی حق تقدم به صورت انفرادی ۱۰ میلیون تومان و برای زوجین، ۲۰ میلیون تومان است.
حیدری همینطور از تمدید پرداخت تسهیلات جعاله مسكن تا سقف ۲۰ میلیون تومان تا آخر خرداد ماه ۹۸ اطلاع داد.
وی در این باره اظهار داشت: تسهیلات جعاله هم یكی دیگر از تسهیلات مكمل تسهیلات خرید مسكن می باشد كه در صورت درخواست متقاضیان و تمایل آنها در زمان پرداخت تسهیلات خرید، به آنها تعلق می گیرد.
حیدری اضافه كرد: این تسهیلات هم با سقف ۲۰ میلیون تومان تا آخر خرداد ۹۸ تمدید شده است و متقاضیان در صورت تمایل می توانند نسبت به عرضه درخواست برای دریافت آن در زمان عرضه درخواست برای دریافت تسهیلات خرید اقدام نمایند.

1398/01/21
14:25:02
5.0 / 5
4662
تگهای خبر: بانك , تسهیلات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است