رئیس دانشگاه لرستان:

مشكل اشتغال استان با استفاده از فناوری و مهارت آفرینی حل شود

مشكل اشتغال استان با استفاده از فناوری و مهارت آفرینی حل شود زارا: رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: حل مشكل اشتغال استان با استفاده از فناوری و مهارت آفرینی انجام شود.


دكتر خسرو عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار نمود: بین جامعه(بخش اجرایی و خصوصی) و دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی گسستی وجود دارد.

وی افزود: البته اعضای هیأت علمی باید برای بخش اجرایی حرفی داشته باشند كه آنها در مورد رفع مشكلات شان از دانشگاه كمك بخواهند.

عزیزی ادامه داد: در دانشگاه لرستان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت به مدیریت در تشكیلات ارتقاء یافته و تفاهم نامه هایی هم عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان كرد: در این راستا گروه علوم دام، كشاورزی و دامپزشكی این دانشگاه با شركت كشت و صنعت خرم آباد و گروه پلیمر هم با شركت پتروشیمی لرستان قراردادهایی را منعقد كرده است.

وی اظهار نمود: همینطور 15 نفر از اعضای هیأت علمی پتروشیمی با استقبال پالایشگاه استان ایلام مواجه گشتند و همكاری دارند تا از ظرفیت و پتانسیل هیأت علمی دانشگاه لرستان بهره ببرد.

عزیزی با اشاره به اینكه گسستی كه وجود دارد باید با همكاری دوجانبه حل شود و دانشجوی با مهارت تربیت نماییم، اضافه كرد: آمادگی داریم هزینه كارشناس تقبل نماییم تا به دانشجویان در قالب كارآموزی مهارت لازم داده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجوی مقطع دكتری بعنوان سرمایه ای عظیم و ارزان یاد كرد و با اشاره به اینكه بخش خصوصی می تواند از این ظرفیت بهره ببرد، اظهار داشت: تلاش مان این است كه در كارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بتوانیم با استفاده از فناوری و مهارت آفرینی مسأله اشتغال استان را حل نماییم.

وی تصریح كرد: باید رساله های مقطع تحصیلات تكمیلی را به سمت تقاضامحور پیش ببریم.



1396/10/09
01:22:15
5.0 / 5
4323
تگهای خبر: اشتغال , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است