معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تأكید كرد؛

ضرورت بهره ‎مندی مراكز آموزش عالی از ۳ درصد بودجه استانی

ضرورت بهره ‎مندی مراكز آموزش عالی از ۳ درصد بودجه استانی زارا: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در نشست مشترك با هیئت رئیسه دانشگاه اراك، بر ضرورت بهره ‎مندی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی از ۳ درصد بودجه استانی تاكید كرد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر حسین عسكریان ابیانه ضمن اشاره به ارقام و اعتبارات بودجه سال ۹۷ وزارت علوم، تصریح كرد: با پیگیری های به عمل آمده سعی شده دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی در بودجه سال ۹۷ با حمایت استانداری ها، بتوانند از ۳ درصد بودجه استانی استفاده كنند.
وی همینطور گزارشی از پیگیری تخصیص اعتبارات دانشگاه ها در معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عرضه و بر تكمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در دانشگاه ها تاكید كرد.
دكتر عسكریان ابیانه لازمه جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه ها را منوط به برخورداری از كیفیت لازم آموزشی و پژوهشی عنوان نمود.
در ادامه دكتر حمیدی رئیس دانشگاه اراك هم گزارشی از وضعیت پروژهای عمرانی در حال ساخت و وضعیت منابع انسانی و بدهی های دانشگاه ارائه نمود.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح كرد: دانشگاه اراك در میان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور در حوزه مدیریت سبز موفق به كسب رتبه چهارم شده است.
به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت علوم، در انتها این نشست دكتر عسكریان ابیانه و دكتر رخشانی مهر مدیر كل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، از پروژه های عمرانی در حال احداث دانشگاه اراك بازدید نمودند.



1396/09/26
23:28:58
5.0 / 5
5579
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است