آغاز طرح سنجش سلامت دانشجویان علوم پزشكی تهران از ۱۲ آبان

آغاز طرح سنجش سلامت دانشجویان علوم پزشكی تهران از ۱۲ آبان زارا: رییس مركز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی تهران از تغییر زمان طرح سنجش سلامت دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: به علت حضور دانشجویان در مراسم اربعین زمان برگزاری این طرح از ۲۸ مهرماه به ۱۲ آبان ماه موكول شده است.


دكتر سیدرضا هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان اینكه ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دانشجوی جدید الورود این دانشگاه در طرح سنجش سلامت تحت معاینات بالینی قرار می گیرند، اظهار نمود: در این طرح دانشجویان هر دانشكده به صورت جداگانه موردسنجش سلامت قرار می گیرند و شركت تمامی دانشجویان در این طرح بدلیل اهمیت بررسی وضعیت سلامت جسمانی و روانی، الزامی است.


وی افزود: این طرح شامل معاینات پزشكی و دندانپزشكی، علائم حیاتی، واكسیناسیون هپاتیت ب برای دانشجویان واجد شرایط، آزمایشات تیتر آنتی بادی هپاتیت ب در صورت نیاز، مشاوره روانشناسی انجام می گردد.


هاشمی بیان كرد: دانشجویانی كه نیازبه خدمات درمانی تكمیلی دارند با عرضه معرفی نامه از مركز به بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه ارجاع و به صورت مجانی انجام می شوند و همینطور برای دریافت معاینات كامل دندانپزشكی بر طبق تعرفه اعلام شده تا ۵۰ درصد تخفیف برای هر دانشجو در نظر گرفته شده است.

رییس مركز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكی تهران در انتها یادآورشد: دانشجویان جهت شركت در طرح سنجش سلامت، می توانند در ایام تعیین شده با در دست داشتن دفترچه بیمه به مركز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی تهران رجوع كنند.




1397/08/05
14:36:35
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: بهداشت , خدمات , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است