پورزرندی خبر داد؛

ادامه خدمات رسانی بانك شهر به زائران حسینی تا آخر ماه صفر

ادامه خدمات رسانی بانك شهر به زائران حسینی تا آخر ماه صفر مدیرعامل بانك شهر با اشاره به گستردگی خدمات بانك شهر به زائران حسینی در روزهای اربعین اظهار داشت: خدمات رسانی این بانك به زائران حسینی تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.



به گزارش زارا به نقل از مهر به نقل از بانك شهر، حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب، اضافه كرد: از دهه دوم ماه محرم برنامه ریزی های لازم برای نصب خودپردازهای ثابت و سیار و همچین استقرار پیشخوان های شهرنت برای ارائه خدمات بانكی به زائران اربعین حسینی در مرزهای كشور انجام شد.
وی با اشاره به این كه برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات به زائران در شهرهای زیارتی عراق بخصوص شهر كربلا هم انجام شده بود، اضافه كرد: متاسفانه تلاش بسیاری انجام شد تا خدمات بانكی كاملی به زائران اربعین حسینی در داخل خاك كشور عراق ارائه شود، اما به علت وجود بعضی از مشكلات در دریافت مجوز، این اقدام امسال مسیر نشد.
پورزرندی خاطرنشان كرد: با این حال، خوشبختانه تنوع و تسهیل در عرضه و دریافت خدمات بانكی باعث شد تا امسال هم خدمات این بانك در مرزهای كشور مورد استقبال قرار گیرد. مدیرعامل بانك شهر با اشاره به افزایش خدمت رسانی در ۳ استان كرمانشاه، ایلام و خوزستان تصریح كرد: عملیات پول رسانی به خودپردازهای بانك شهر در این استان ها به صورت شبانه روزی انجام شد تا خللی در خدمات رسانی به هموطنان تولید نشود.
مدیرعامل بانك شهر با اشاره به این كه عرضه خدمات در مرزها طی هفته آینده هم ادامه دارد، اظهار داشت: همینطور استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در موكب های این بانك در مرزهای كشور با عراق تا آخر بازگشت زائران و تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت. پورزرندی ادامه داد: راهبران بانك شهر هم در محل استقرار خودپردازها و همچین پیشخوان های شهرنت این بانك، برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به هموطنان حضور مستمر خواهند داشت.
 

1396/08/19
18:06:29
5.0 / 5
4668
تگهای خبر: بانك , خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است