رئیس دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه رازی كرمانشاه اعلام كرد

راه اندازی شبكه استانی جامعه و دانشگاه

راه اندازی شبكه استانی جامعه و دانشگاه زارا: رئیس دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه رازی كرمانشاه از طریق اندازی شبكه استانی جامعه و دانشگاه در كرمانشاه اطلاع داد.


دكتر فرهاد دانش نیا در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینكه به تازگی شبكه ای تحت عنوان شبكه ملی جامعه و دانشگاه در كشور راه اندازی شده، دغدغه اصلی شكل گیری این شبكه را اولویت بندی مسائل توسعه استان ها و عرضه راهكار خواند و اضافه كرد: مقرر است دبیرخانه استانی شبكه ملی جامعه و دانشگاه در همه استانها راه اندازی شود.
رئیس دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه رازی از ابلاغ حكم راه اندازی دبیرخانه این شبكه در استان كرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: در هر استانی دانشگاه مادر متولی دائر كردن دبیرخانه این شبكه است كه در استان كرمانشاه هم این دبیرخانه در دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه رازی راه اندازی و رئیس این دانشكده هم دبیر شبكه خواهد بود.

وی افزود: حوزه معاونت سیاسی استانداری كرمانشاه، دانشگاه ها و سازمان برنامه و بودجه استان اعضای اصلی این شبكه خواهند بود.

دانش نیا با تاكید بر اینكه این شبكه در واقع اتاق فكر توسعه استان كرمانشاه خواهد بود، اظهار داشت: كارگروه های مختلف این شبكه را با حضور اعضای آن ظرف هفته آینده تشكیل خواهیم داد.

وی تصریح كرد: امیدواریم شكل گیری این شبكه در استان بتواند در بحث مشكلات حوزه های مختلف شامل حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، كشاورزی و... زمینه گفت و گو بین صاحب نظران و كارشناسان را درقالب كارگروه ها فراهم نموده و گامی در جهت عرضه پیشنهادات و راهكارها به دستگاه های مختلف استان باشد.



1397/06/03
15:29:46
5.0 / 5
4700
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است