رئیس دانشگاه علوم پزشكی همدان:

تلفیق دانشجویان تحصیلات تكمیلی در جهاد دانشگاهی

تلفیق دانشجویان تحصیلات تكمیلی در جهاد دانشگاهی به گزارش زارا رئیس دانشگاه علوم پزشكی همدان با تاكید بر اینكه جهاددانشگاهی می تواند به صورت هدفگذاری شده بر روی نخبگان كار كند، اظهار داشت: دانشمندان و دانشجویان تحصیلات تكمیلی دانشگاه ها می توانند در جهاددانشگاهی تلفیق شوند و به تولید و تبدیل فناوری به ثروت بپردازند.


دكتر حبیب الله موسوی بهار در گفت‎ وگو با ایسنا، اظهار نمود: جهاددانشگاهی در برهه مهمی به حوزه علمی و پژوهشی كشور كمك كرده و كم كم به نهاد ویژه با مأموریت خاصی تبدیل شد و كمك شایسته ای به كشور كرد.
وی با اشاره به اینكه جهاددانشگاهی در حوزه علوم پزشكی، طب مولكولی- سلولی، كاركرد بر روی تك یاخته ها و ناباروری به شكلی جهادی كار كرده و دستاوردهای زیادی برای كشور داشته است، خاطرنشان كرد: یكی از جاهایی كه می تواند به صورت هدفگذاری شده بر روی نخبگان كار كند جهاددانشگاهی است.
موسوی بهار با تاكید بر اینكه شایسته ترین كارها بر روی علوم پزشكی انجام گرفته و در علوم غیرپزشكی نتوانسته مردم را بهره مند كند، اضافه كرد: زیرساخت ها و امكانات خاصی لازم است تا در رشته های غیرپزشكی اقدامات موثر صورت گیرد كه در این حوزه جا دارد جهاددانشگاهی حركت برنامه ریزی شده بلند مدت انجام دهد تا علم و نیروی انسانی با زیرساخت ها آمیخته شود تا در خیلی از صنایع حرف اول را بزنیم.
وی دولتی نبودن جهاددانشگاهی را یكی از مزیت های خوب این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان كرد: جهاددانشگاهی ارگان ارزشی با سبقه ارزشی انقلابی است كه با دانشگاه ها ارتباط خوبی داشته و هنوز هم یك ارگان مورد اعتماد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی همدان با اشاره به اینكه همدان استانی دانشگاهی است، خاطرنشان كرد: 3 دانشگاه "بوعلی سینا"، "علوم پزشكی" و" صنعتی" در استان همدان قرار دارند كه می توانند در همه جهات اشتغال و كارآفرینی را پوشش دهند و دانشمندان و دانشجویان تحصیلات تكمیلی این دانشگاه ها می توانند در جهاددانشگاهی تلفیق شوند و به تولید و تبدیل فناوری به ثروت بپردازند.


 

1397/05/14
13:30:35
5.0 / 5
4199
تگهای خبر: ارز , دانشگاه , مد , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است