دعوت رئیس دانشگاه آزاد از دانشگاهیان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

دعوت رئیس دانشگاه آزاد از دانشگاهیان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) زارا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از دانشگاهیان دعوت كرد در مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضوری پرشور داشته باشند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دكتر فرهاد رهبر آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم
14 خرداد یادآور عروج ربانی مردی از تبار ایمان، خردورزی، شجاعت و ستم ستیزی و عدالت خواهی است كه در اوج روزهای سخت یك ملت ستم دیده ندای آزادی خواهی و حق طلبی را ضد حاكمان فاسد و ظالم سر دادند؛ مردی كه با تمام وجود برای احیای صفات نیك انسانی و اخلاقی قیام كرد و صدای مردم ایران در جهان طنین انداز شد.
اراده مثال زدنی حضرت امام خمینی (ره) و همراه شدن مردم برای كنار زدن رژیم دست نشانده شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی جهان معاصر به حساب می آید و حق تعیین سرنوشت خود در قامت نظام جمهوری اسلامی معنا پیدا كرد.
بدون شك معمار كبیر انقلاب اسلامی، منشاء تغییر و تحول در جامعه را جوانان و دانشگاهیان می دانستند و به این قشر امید داشتند كه آینده كشور را تضمین كنند.
دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است كه تاسیس آن با تایید امام خمینی (ره) شكل گرفت و ادامه حیاتش با حمایت داهیانه مقام معظم رهبری بعنوان بزرگ ترین دستاورد علمی، پژوهشی انقلاب اسلامی در مسیر رفع نیازهای جامعه حركت می كند.
امروز هم در شرایطی كه بدخواهان ملت چشم طمع به این سرزمین دارند و از هر توطئه ای برای دستیابی به اهداف خبیث خود بهره می گیرند، حضور گسترده آحاد جامعه بخصوص دانشگاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پاسخی قاطع به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت بیست ونهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان قیام 15 خرداد، از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می خواهم در كنار سایر اقشار مردم با شركت در این مراسم در جهت اعتلای عزت و عظمت ایران اسلامی حركت كنند».



1397/03/18
12:38:05
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است