رییس دانشگاه خبر داد

اعلام نتایج سطح بندی مراكز علمی كاربردی تا پیش از مهر

اعلام نتایج سطح بندی مراكز علمی كاربردی تا پیش از مهر زارا: رییس دانشگاه علمی كاردبری از اعلام نتایج نهایی سطح بندی مراكز این دانشگاه تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید اطلاع داد و اظهار داشت: از سال آینده مراكز علمی كاربردی به طور سالانه و اتوماتیك سطح بندی خواهند شد.


دكتر محمد حسین امید در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار نمود: مبحث ارزیابی مراكز دانشگاه جامع علمی كاربردی از گذشته وجود داشته، اما با تغییر ساختار سازمانی دانشگاه و تولید معاونت نظارت و سنجش برنامه و ارزیابی های مراكز، این برنامه با شكل جدید در حال انجام می باشد.
وی اضافه كرد: نتایج سطح بندی مراكز علمی كاربردی كه در سال ۹۵ انجام شد، به علت اینكه این بررسی ها برای نخستین بار بر مبنای برخی داده هایی كه به صورت خوداظهاری مراكز بوده، انجام شده بود، نتایج به شكلی مورد اعتراض مراكز قرار گرفت و ما هم به این نتیجه رسیدیم كه این نتایج قابل استناد نیست. اما بر مبنای آمار و اطلاعات مربوط به سال ۹۵ و ۹۶ سطح بندی مجدد مراكز علمی كاربردی در دست انجام است.
دكتر امید تصریح كرد: برای انجام سطح بندی مراكز علمی كاربردی دانشگاه علمی كاربردی، سامانه ای با عنوان "بی آی" در دانشگاه طراحی شده است كه بر مبنای آن بتوانیم این سطح بندی را به طور سالیه، اتوماتیك و آنلاین انجام دهیم؛ بنابراین برای اتمام كار سطح بندی با مشكلاتی مواجه شدیم.
رییس دانشگاه علمی كاربردی در انتها تصریح كرد: در مراحل پایانی برنامه سطح بندی مراكز علمی كاربردی قرار داریم كه نتایج آن پیش از شروع سال تحصیلی جدید اعلام خواهد شد.



1397/03/12
14:24:25
5.0 / 5
4874
تگهای خبر: ارز , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است