از سوی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم؛

برنامه هفته سراهای دانشجویی اعلام گردید

برنامه هفته سراهای دانشجویی اعلام گردید زارا: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به شروع هفته سراهای دانشجویی از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، برنامه ها و عناوین این هفته را شرح داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، مهندس ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت: هفته خوابگاه های دانشجویی با شعار كلی «سراهای دانشجویی و پشتیبانی از كالای ایرانی» از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینكه برای هر یك از روزهای هفته خوابگاه های دانشجویی عناوین مشخصی در نظر گرفته شده است، اضافه كرد: روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، با نام «خلاقیت كارآفرینی و پشتیبانی از ایده های دانشجویی، » پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت «خیران، حامیان رفاه دانشجویان»، جمعه ۲۱ اردیبهشت «سراهای بانشاط با توسعه امكانات ورزشی»، شنبه ۲۲ اردیبهشت «اعتلای حقوق شهروندی، امیدی افرینی و انسجام ملی»، یكشنبه ۲۳ اردیبهشت «بهداشت و تغذیه سالم»، دوشنبه ۲۴ اردیبهشت «دانشجو پیشرو در اصلاح الگوی مصرف» و سه شنبه ۲۵ اردیبهشت «مهارت های زندگی و استفاده آگاهانه از فضای مجازی» نامگذاری شده است.
وی تصریح كرد: با برنامه ریزی و هماهنگی كه با دبیران مناطق ده گانه دانشجویی كشور و معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی صورت گرفته، در هفته سراهای دانشجویی، برنامه های متنوعی در زمینه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سراهای دانشجویی این موسسات برگزار می گردد.
مهندس یزدان مهر اضافه كرد: برنامه های هفته سراهای دانشجویی در دانشگاههای مستقر تهران، روز چهارشنبه با بازدید معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از امكانات رفاهی دانشگاه الزهراء (س) تهران و افتتاح سالن ورزشی این دانشگاه آغاز می گردد.
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اقدامات انجام شده صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دولت یازدهم مرتبط با كمك رهن برای اسكان دانشجویان متقاضی در خوابگاهها، افزایش دو برابری وام ودیعه مسكن متاهلی، رتبه بندی و عادلانه سازی اجاره بها و ارتقاء خوابگاه های سطح ۴ و ۵، ساماندهی خوابگاه های غیر دولتی و ارائه برنامه ارتقاء خوابگاهها برای بهبود فضای خوابگاهی خاطرنشان كرد: با تاكید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تمركز امسال ما مقاوم سازی خوابگاه های مناطق زلزله خیز و ارائه تسهیلات به بخش خصوصی و دانشگاه ها برای تكمیل، ساخت و خرید خوابگاه است تا كمبود فضای خوابگاهی را در طول برنامه ششم جبران نماییم.
به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت علوم، مهندس یزدان مهر ادامه داد: نیازمند ساخت ۲۰۰ سرای دانشجویی هستیم تا ۵۰ هزار دانشجوی متقاضی را در این سراها اسكان دهیم كه این مهم در طول برنامه ششم امكان پذیر است.



1397/02/20
21:03:35
5.0 / 5
4455
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است