عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان كرد:

عملكرد بانك صادرات در كاهش نرخ بیكاری

عملكرد بانك صادرات در كاهش نرخ بیكاری زارا: نماینده مردم اردبیل و عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس معضل اصلی در كشور را واقعیت تلخ  بیكاری جوانان عنوان نمود و از عملكرد بانك صادرات ایران دراستان اردبیل تقدیر نمود.



به گزارش زارا به نقل از مهر، محمد فیضی با اشاره به اینكه بانك ها با پرداخت تسهیلات ویژه به حوزه تولید، بی تردید به صورت مستقیم در ایجاد كار و اشتغال تاثیر بسزایی خواهند داشت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تامین اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریالی ۴۵۰۷ فقره تسهیلات توسط بانك صادرات در استان اردبیل، موجب شد تا ۸۸۱ نفر به طور مستقیم مشغول به كار شوند.
وی با قدردانی از مشاركت بانك صادرات در این زمینه افزود: این اقدام با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت امكان اشتغال ۸۸۱ نفر از معرفی شدگان كمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و سایر متقاضیان مشاغل خانگی را فراهم كرده كه می تواند نقش بسزایی در كاهش نرخ بیكاری داشته باشد.
دبیر اول كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس همچنین تاكید كرد: بانك صادرات در این استان با فعال سازی ظرفیت بنگاه های تولیدی و اختصاص تسهیلات به بخش های صنعت، معدن و كشاورزی، باعث رونق تولید در این استان شده است و بنده به نوبه خود از عملكرد ارزنده بانك صادرات تقدیر و تشكر می كنم.
فیضی با پیشنهادی از وزارت اقتصاد و امور دارایی، بانك مركزی و نمایندگان مجلس خواست تا بانكی را كه به وظیفه خود در جامعه به خوبی عمل می كند و با پرداخت تسهیلات، مشكلات مردم را كاهش می دهد، را مورد تقدیر قرار دهند تا برای سایران نیز انگیزه كافی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.
 

1396/06/25
21:34:52
5.0 / 5
4775
تگهای خبر: صنعت , بانك , اشتغال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است