موفقیت بانك شهر در جلب اعتماد عمومی
زارا: عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استقبال شهروندان از خدمات بانك شهر در فضای رقابتی سیستم بانكی كشور را قابل توجه برشمرد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل بانك شهر، اقبال محمدیان با بیان این مطلب اضافه كرد: خوشبختانه این بانك توانسته در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل كند و این به مفهوم كسب سرمایه ای است كه هر سازمانی نمی تواند به راحتی به دست آورد.
وی ادامه داد: فلسفه تأسیس این بانك كمك به مدیریت شهری شهرهای مختلف است و در همین راستا توانسته تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و بخصوص توسعه حمل و نقل عمومی شهرها داشته باشد.
عضو كمیسیون عمران و نماینده مردم رامهرمز و رامشیر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: بانك شهر تابحال توانسته اقدامات بسیار جدیدی در سیستم بانكی انجام دهد و بدون شك این امكان وجود دارد كه با عرضه خدمات به شهرداری های كلان شهرها، شهرداری شهرهای ضعیف هم بیش از پیش از خدمات این بانك شهر بهره مند شوند زیرا این شهرها هم پروژه های ناتمامی دارند كه برای تكمیل نیاز به حمایت دارد.
محمدیان با اشاره به پیشرفت های اخیر بانك شهر در حوزه بانكداری الكترونیك، اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای سرعت و عصر اطلاعات و پیشرفت تكنولوژی است، بر این اساس خوشبختانه بانك شهر توانسته اقدامات جدید و قابل توجهی در این حوزه انجام دهد كه این مورد توانسته این بانك را از سایر بانك ها متمایز كند.
خودداری از آینده فروشی شهرها با حمایت های بانك شهر
شهردار كلان شهر رشت با تاكید بر اینكه حمایت های بانك شهر سبب شده تا شهرها با آینده فروشی، خویش را اداره نكنند، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال قبل پشتیبانی از شهرداری ها در جهت توسعه، آبادانی و توجه به محیط زیست شهری در صدر برنامه های این بانك قرار داشته است.
طبق اعلام مركز ارتباطات و روابط عمومی بانك شهر، مسعود نصرتی با بیان این مطلب اضافه كرد: هم اكنون نگاه كاملا كارشناسی و تخصصی در این بانك به حوزه مدیریت شهری كلان شهرها وجود دارد و امیدواریم در ادامه هم این حمایت ها ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به اینكه در طول چند سال قبل تنها بانك شهر حامی و كمك رسان مدیریت شهرها بوده است، خاطرنشان كرد: همكاری سازنده و تاثیرگزار با شهرداری ها و ارائه خدمات برتر بانكی به مشتریان شبكه بانكی سبب شده تا این بانك، جایگاه متفاوتی در نظام بانكی داشته باشد.
شهردار كلان شهر رشت با اشاره به اینكه توجه به نیازهای مشتریان شبكه بانكی از مهم ترین رسالت های بانك شهر است، خاطرنشان كرد: درحال حاضر این بانك فقط برطرف كننده نیازهای مدیریت شهرها و مشتریان شبكه بانكی نیست و شهروندان در سراسر كشور از خدمات آن استفاده می نمایند.
وی ادامه داد: رضایتمندی شهروندان و استقبال گسترده آنان از پیشخوان های شهرنت بانك شهر هم نشانگر جلب اعتماد عمومی به این ایده خلاقانه است.
به گفته نصرتی توسعه همكاری ها و افزایش تعاملات با بانك شهر همانند سالیان گذشته در دستور كار مدیریت شهری كلان شهر رشت قرار دارد.
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب