مهر خبر می دهد؛

خرید و فروش دلار كندتر شد، دلار ۶هزار تومانی فعلا صحت ندارد!

خرید و فروش دلار كندتر شد، دلار ۶هزار تومانی فعلا صحت ندارد! زارا: با اینكه برخی زمزمه دلار ۶هزارتومانی را در بازار مطرح می كنند، اما این نرخ در بازار عملیاتی نیست و خرید و فروش ها در حجم پایین و با نرخ ۵۷۰۰ تا ۵۷۵۰ در حال انجام می باشد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، تا لحظه تنظیم این خبر (۱۲: ۳۳) نرخ دلار در بازار آزاد چیزی حدود ۵۷۰۰ تا ۵۷۵۰ عملیاتی است در حالیكه برخی رسانه ها از دلار ۶ هزارتومانی اطلاع داده اند كه عملا در بازار معامله نمی گردد.
برخی دلالان در بازار هم تلاش دارند عنوان كنند كه قیمت از مرز ۶ هزارتومان عبور كرده است اما قیمت بالای ۶ هزار تومان فقط بصورت زبانی است و هیچ معامله ای با این قیمت انجام نشده است.
هم اكنون دلار صرافی ها با ۹ تومان افزایش به ۴۹۵۹ تومان رسیده است. همینطور هر یورو با ۴۲۵تومان افزایش از آغاز معاملات امروز ۶۹۷۵ تومان در صرافی های غیربانكی و ۶۰۸۴ تومان در صرافی های بانكی معامله می گردد.
هر لیر تركیه ۱۵۰۰ تومان، درهم امارات ۱۵۸۰ تومان و یوآن چین هزار تومان است.
در معاملات امروز دوشنبه بازار آزاد تهران سكه طرح جدید با ۱۶ هزار تومان افزایش یك میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله می گردد. هر سكه طرح قدیم یك میلیون و ۸۷۳ هزار تومان، نیم سكه ۹۲۴ هزار تومان، ربع سكه ۶۰۰ هزار تومان و سكه یك گرمی و ۳۵۷ هزار تومان است.

1397/01/20
22:18:20
5.0 / 5
4510
تگهای خبر: بازار , بانك , دلار , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است