پیش نویس سند استراتژیك پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور منتشر گردید

پیش نویس سند استراتژیك پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور منتشر گردید زارا: مركز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور با انتشار پیش نویس سند استراتژیك پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور، از اساتید دانشگاه و صاحب نظران امور قرآنی دعوت كرد تا نظرات خودرا در مورد این پیش نویس اعلام كنند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر ابوالفضل خوش منش، رئیس مركز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور از نهایی شدن پیش نویس سند استراتژیك توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی اطلاع داد.
وی اعلام نمود: تنظیم و اجرای این سند از تكالیف برنامه پنجم توسعه است كه در احكام دائمی برنامه های توسعه كشور هم آمده است.

دبیر كمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور اضافه كرد: تصویب سند در دستور جلسه آتی كمیسیون قرار دارد. بنابراین از تمام اساتید و صاحب نظران قرآنی درخواست می گردد نظرات سازنده خویش را در این مورد به دبیرخانه كمیسیون ارسال نمایند.
خوش منش با تبریك پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت اعلام نمود: این سند به صورت رسمی برای تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط و جمع كثیری از صاحب نظران ارسال شده و ایام تعطیلات پیش رو فرصتی مناسب برای سایر صاحب نظران برای مطالعه و اظهار نظر در مورد سند استراتژیك است.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، پیش نویس سند استراتژیك توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی با استفاده از این فایل قابل دریافت بوده و علاقه مندان می توانند نظرات خویش را به رایانامه مركز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی كشور به نشانی quran@msrt.ir ارسال نمایند.



1397/01/04
21:47:02
5.0 / 5
4265
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است