پرداخت بیش از 34 میلیارد تسهیلات به دانشجویان دانشگاه لرستان

پرداخت بیش از 34 میلیارد تسهیلات به دانشجویان دانشگاه لرستان زارا: رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه لرستان از پرداخت بیش از 34 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان اطلاع داد.


امیر پارسانیك در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: بیش از 34 میلیارد و 634 میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 پرداخت گردید كه این تسهیلات در قالب وام كمك هزینه تحصیلی، وام مسكن و ودیعه مسكن، وام ازدواج، كمك هزینه زیارت عتبات عالیات و تغذیه بوده است.
پارسا نیك ادامه داد: همینطور دانشجویان دكتری در این نیمسال هم با استفاده از صندوق، 209 نفر هفت میلیارد و 236 میلیون ریال برای سه ماهه پاییز و زمستان تسهیلات ویژه پرداخت گردید. همینطور تابحال با استفاده از بانك توسعه تعاون هم به 120 نفر از دانشجویان دكتری دانشگاه، چهار میلیارد و 578 میلیون ریال تسهیلات جهت سه ماهه پاییز و زمستان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان كرد: در بخش وام شهریه به دلیل كمبود اعتبار تنها به 60 دصد متقاضیان وام شهریه پرداخت شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه لرستان تصریح كرد: سامانه صندوق رفاه جهت درخواست وام دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی باز بوده و امید است كه بتوانیم با حمایت‎های رئیس دانشگاه تا آخر سال وام‎های آنان واریز شود.




1396/12/26
15:23:07
5.0 / 5
5036
تگهای خبر: تسهیلات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است