مدیرمسئول یك نشریه دانشجویی:

مطالعه علمی در كنار مهارت عملی منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد

مطالعه علمی در كنار مهارت عملی منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد زارا: مدیر مسئول یك نشریه دانشجویی با اشاره به اینكه مطالعه علمی در كنار مهارت عملی منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد، اضافه كرد: نباید نشریات دانشجویی را چون به علت انتشار در تیراژ كم، دست كم گرفت زیرا تولید محتوای فاخر علاوه بر جذب و نگهداری مخاطب، گامی برای تمرین ورود به عرصه های بزرگتر اجتماعی بعد از فارغ التحصیلی است.


مهدی محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: وارد شدن در هر عرصه ای باید با مطالعه و كسب تجربه كافی باشد تا بتوان به نتیجه مطلوب و هدف تعیین شده رسید كه در این راستا، فعالیت در عرصه نشریات دانشجویی هم مستثنی نبوده و هر دانشجوی علاقه مند به فعالیت در این زمینه باید با كسب دانش و آگاهی لازم قدم در این راه بگذارد.
مدیر مسئول نشریه دانشجویی بسام كه در دانشگاه آزاد ابهر منتشر می شود، تصریح كرد: نسبت به گذشته به خصوص از سال 83 كه قوانین و آیین نامه های جدی در این رابطه مصوب شد، فعالیت نشریات دانشجویی بهتر شده و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید دانشجویان و دست اندركارن دانشگاهی عزم جدی تری نسبت به این مساله داشته باشند.
محمدی تصریح كرد: مسئولان مرتبط خارج از دانشگاه همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی كه نهاد متولی فعالیت نشریات است هم می تواند در جهت پشتیبانی از دانشجویان فعال در عرصه نشریات دانشجویی گام های خوبی بردارد.
وی با اشاره به برگزاری دومین كارگاه تخصصی اصول و مبانی نشریات در واحد ابهر، اظهار داشت: هشتم اسفند سالجاری به همت كانون فرهنگی بسام و با همكاری اداره فرهنگ ابهر طی دوره «اصول و مبانی نشریات» شامل چهار كارگاه: اصول روزنامه نگاری، جایگاه مطبوعات در رسانه، گرافیك مطبوعاتی و حقوق نشریات برگزار گردید.




1396/12/19
21:41:11
5.0 / 5
5093
تگهای خبر: دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است