مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران فعالیت های این نهاد را تشریح كرد:

بورسیه بیش از 3000 دانشجوی برتر دانشگاه تهران، پشتیبانی از 6 طرح پژوهانه اساتید جوان در سال 97

بورسیه بیش از 3000 دانشجوی برتر دانشگاه تهران، پشتیبانی از 6 طرح پژوهانه اساتید جوان در سال 97 زارا: مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران بورسیه بیش از 3000 دانشجوی برتر دانشگاه تهران توسط این بنیاد اطلاع داد و اظهار داشت: هر یك از این دانشجویان ماهیانه 200 هزار تومان كمك هزینه تحصیلی دریافت می كنند.



به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر جواد ساداتی نژاد در پنجمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران كه امروز توسط بنیاد حامیان این دانشگاه در تالار فردوسی دانشكده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، این جشنواره را گام بلندی برای دانشگاه تهران در جهت مردمی شدن در عرصه علم و فناوری توصیف كرد و اظهار داشت: بنیاد حامیان دانشگاه، برای نخستین بار سال 93 در جهت بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و پشتیبانی از استعدادهای برتر دانشگاه تاسیس و در سال 95 به ثبت رسید.

وی در ادامه مهم ترین اقدامات انجام شده توسط بنیاد حامیان خیرین دانشگاه تهران طی پنج سال قبل اشاره نمود و اظهار داشت: بورسیه دانشجویان برتر (میانگین معدل دو ترم آن ها بالای 17 باشد)، پشتیبانی از دانشجویان متقاضی كه توسط معاونت دانشجویی دانشگاه معرفی شوند، تشكیل همیاران دانشجویی به منظور جمع آوری كمك های دانشجویی و ساخت و بهسازی ساختمان های دانشگاه همچون این فعالیت ها است كه از زمان تاسیس تا به امروز در بنیاد انجام شده است.

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران، همینطور نیك اندیشی را یكی از مهم ترین خصوصیت های ایرانی ها در دوران قبل و پس از اسلام توصیف كرد و اظهار داشت: در طول بیش از 85 سال آنچه كه در دانشگاه تهران اتفاق افتاده است، مرهون خیرین می باشد و ما امسال پنجمین جشنواره خیرین و واقع بین دانشگاه از افتخارات جدید آن ها رونمایی خواهیم كرد.

دكتر ساداتی نژاد همینطور از بورسیه بیش از 3000 دانشجوی برتر دانشگاه تهران در مورد بنیاد حامیان این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: در ابتدای تاسیس فعالیت های بنیاد، 500 نفر از دانشجویان تحت بورسیه این بنیاد قرار گرفتند كه امروزه این میزان به بیش از 3000 دانشجو افزایش یافته است بطوری كه این دانشجویان ماهیانه 200 هزار تومان دریافت می كنند.

وی همینطور پشتیبانی از 6 طرح پژوهانه اساتید جوان در سال 97 را مهم ترین برنامه بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سال آینده عنوان نمود و اضافه كرد: امیدواریم این كار قدمی در جهت پشتیبانی از اساتید جوان و توسعه علم و پژوهش در كشور باشد.

رئیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران همینطور با اشاره به نیاز 800 میلیون تومانی اعتبار برای بازسازی خوابگاه های دانشگاه تهران، اظهار داشت: خوشبختانه 63 میلیون تومان طی هفته گذشته تامین شد و 137 میلیون تومان هم امروز تامین خواهد شد.



1396/12/06
14:16:25
5.0 / 5
4548
تگهای خبر: برتر , بورس , جشنواره , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است