آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه ای های بیمه

آغاز فعالیت پاساژ بیمه با مشارکت حرفه ای های بیمه به گزارش زارا سامانه پاساژ بیمه بر مبنای فراخوان انتشار یافته، فاز اول فعالیت خود در خصوص ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را شروع کرده است.



به گزارش زارا به نقل از مهر، سامانه پاساژ بیمه بر مبنای فراخوان انتشار یافته، فاز اول فعالیت خود در خصوص ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را شروع کرده است و تلاش دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
تلاش برای بهره مندی تمام فعالان بیمه ای کشور از بازار آنلاین بیمه
مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر همراه و بنیانگذار استارتاپ پاساژ بیمه ضمن اشاره به آغاز فعالیت این سامانه، اظهار داشت: استارتاپ پاساژ بیمه یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که تفاوت های زیادی با سامانه های موجود خرید آنلاین بیمه دارد و ابتکاری نو در حوزه اینشورتک به حساب می آید.
ایوب توحیدنیا اظهار نمود: سامانه پاساژ بیمه به شکلی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری خود قرار داده است و تلاش در معرفی بیمه گزاران و خریداران خدمات بیمه ای به نمایندگان و کارگزاران برای خرید انواع بیمه نامه ها همچون بیمه نامه هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد.
بنیانگذار استارتاپ پاساژ بیمه ضمن اشاره به اینکه، بخش بزرگی از نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه کشور در کوشش برای دریافت مجوز و راه اندازی سایت فروش آنلاین بیمه هستند، اظهار داشت: دریافت مجوز برخط و راه اندازی سایت، بخش آسان این قضیه است و در ادامه هزینه های هنگفت و کمرشکن نگهداری و به روز رسانی سامانه، هزینه های سرسام آور تبلیغات و سایر هزینه های مرتبط عملاً این نوع از پروژه ها را با شکست مواجه می کند.

توحیدنیا در مورد مزایای حضور در پاساژ بیمه اظهار نمود: کاهش بیشتر از ۹۰ درصدی هزینه های حضور در بازار آنلاین بیمه برای نمایندگان و کارگزاران بیمه ای، دستاورد بزرگی برای فعالان این حوزه است.
وی در مورد نحوه حضور نمایندگان و کارگزاران در سامانه پاساژ بیمه هم اظهار داشت: در این سامانه غیر از حق اشتراک، هیچ هزینه دیگری از همکاران عضو در سامانه دریافت نخواهد شد و کارمزد و هزینه صدور، همگی جزء پرتفوی نماینده یا کارگزار خواهد بود.
توحیدنیا ضمن اشاره به محدود بودن تعداد نمایندگان و کارگزاران در هر شهر، تصریح کرد: در مراکز استان ها حداکثر تعداد ۱۰ کارگزار و ۱۰ نماینده از هر شرکت بیمه و در سایر شهرستان ها حداکثر تعداد ۵ کارگزار و ۵ نماینده از هر شرکت بیمه امکان حضور در این سامانه را خواهند داشت و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: تخفیف هایی برای ثبت نام در سامانه پاساژ بیمه در نظر گرفته شده است و حق اشتراک نمایندگان و کارگزاران بیمه تا آخر شهریور ۱۴۰۰ مجانی خواهد بود.
تفاوت های پاساژ بیمه با سایر استارتاپ های بیمه ای
سامانه پاساژ بیمه یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است که تفاوت های زیادی با سامانه های موجود خرید آنلاین بیمه دارد و ابتکاری نو در حوزه اینشورتک به حساب می آید. این سامانه فروشنده مستقیم بیمه نامه نیست و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش صنعت بیمه استفاده خواهد نمود. در واقع پاساژ بیمه تنها نقش معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه ای و خریداران بیمه را متقابلاً به هم ایفا می کند و خود به صورت مستقیم در فرایند فروش آنلاین بیمه دخالت نمی کند و در کنار آن، این استارتاپ امکان مقایسه و استعلام بیمه نامه ها را فراهم آورده است. در این سامانه خریدار بیمه، می تواند اطمینان حاصل کند که بهترین نوع بیمه با پوشش های کامل و کمترین هزینه را از یکی از نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه، خریداری نموده است.
برنامه زمانبندی آغاز فعالیت پاساژ بیمه
بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از جانب مدیران استارتاپ پاساژ بیمه، فرآیند ثبت نام نمایندگان بیمه و ثبت نام کارگزاران رسمی بیمه از سراسر کشور در سامانه پاساژ بیمه شروع شده است و تا آخر شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه می یابد.
پس از آخر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران و از اول مهر ۱۴۰۱ فعالیت اصلی سایت پاساژ بیمه آغاز خواهد شد و عموم مردم می توانند با اطمینان خاطر، بیمه نامه های خویش را از فعالان اصلی صنعت بیمه استعلام کرده و یا از نماینده و کارگزار دلخواه خود خرید کنند.
مزایای حضور در پاساژ بیمه برای نمایندگان و کارگزاران
حضور در پاساژ بیمه مزایای بی شماری را برای نمایندگان شرکتهای مختلف بیمه ای و کارگزاران رسمی بیمه به همراه خواهد آورد. همچون مهم ترین مزایای حضور در این سامانه میتوان به پیشگیری از کاهش سهم فروش شبکه عظیم صنعت بیمه به نفع استارتاپ ها و فعالان غیر بیمه ای این بازار، کاهش بیشتر از ۹۰ درصدی هزینه های حضور در بازار آنلاین بیمه، امکان اضافه کردن مشتریان جدید از سراسر کشور به پرتفوی نمایندگان و کارگزاران و استفاده از روش های نوین و استفاده از روش های ترکیبی فروش آنلاین و آفلاین بیمه اشاره نمود.

پاساژ بیمه در یک نگاه
سامانه پاساژ بیمه توسط شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر با کد ۳۸۰ بعنوان یک شرکت فناور مستقر در مرکز رشد، طراحی و عرضه شده است و تلاش می کند با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» و با کمک گرفتن از شبکه عظیم فروش بیمه کشور، بخشی از خلاهای فروش آنلاین بیمه را پر کند. پاساژ بیمه دارای مجوز رسمی برخط از بیمه مرکزی ایران است و رویکرد جدیدی نسبت به سایر سامانه های عرضه دهنده خدمات آنلاین مقایسه و خرید بیمه عرضه کرده است.
این سامانه امکان استعلام فوری انواع بیمه نامه ها را برای افراد حقیقی و حقوقی شامل شرکت ها، ارگان ها، نهادها، کارخانجات و ادارات فراهم نموده است و در تلاش است تا بخشی از نیازها و دغدغه های فعالان شبکه فروش بیمه در زمینه راه اندازی زیرساخت های فروش آنلاین را هم رفع کند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از راه سایت پاساژ بیمه به آدرس pasajbime.com، صفحه اینستاگرام این سامانه برای نمایندگان و کارگزاران همکار و یا شماره تلفن های ۰۲۱-۹۱۰۱۹۷۲۴ و ۰۹۳۵۹۱۰۱۹۷۲ تماس حاصل نمایند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1401/06/12
18:31:36
5.0 / 5
404
تگهای خبر: بازار , خدمات , زارا , زمینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است