سئو سایت و راز پیشرفت عجیب دیجی كالا و دیوار

سئو سایت و راز پیشرفت عجیب دیجی كالا و دیوار زارا: آموزش سئو دقیقا یعنی بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر همچون گوگل.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آموزش سئو در سال های اخیر به شدت مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته، به صورتی كه بیش از ۵۰ درصد سایت های برتر ایران، بیشترین ورودی و فروش خویش را مدیون گوگل هستند. همچون این سایت ها می توان به دیجی كالا، دیوار و... اشاره نمود. بطور قطع می دانید كه سئو سایت فقط برای سایت های بزرگ كارآمد نیست چراكه خیلی از سایت های قدرتمند كنونی مثل بیتوته، سیمرغ، نیوسئو، نشاط آوران و برترین ها از ابتدا با سئو پیشرفت كرده اند.
سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای Google نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می گردد اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجو است. موتورهای نام آشنایی همچون Bing و Yahoo در كشورهای دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند كه البته باید این نكته را هم مطرح كنم كه بیش از ۸۷ درصد كل جستجوها در دنیا با استفاده از موتور جستجوگر گوگل اتفاق می افتد.
سایت شما با قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل با افزایش بیش از ۱۰ برابری فروش مواجه خواهد شد كه شاید باوركردنی نباشد اما كسانی كه تجربه كرده اند می دانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است. بهینه سازی وب سایت ها برای گوگل شاید سخت و زمان بر باشد اما باید بدانید كه واقعا این مساله بسیار پرارزش و پربازده است. البته این ۱۰ برابر در طولانی مدت به صدها برابر تغییر می كند...

اگر من خودم را جای شما بگذارم این سوال در ذهنم پدیدار می شود، با عنایت به هزینه و زمان بهبود روند سئو سایت چه تضمینی برای رسیدن به هدف وجود دارد؟
اما پاسخ امیر قمصری به این پرسش اینگونه است: این سوال را بارها شنیده و پاسخ داده ام. نگرانی شما كاملا طبیعی است. بگذارید پاسخ شما را با یك مثال واقعی بدهم. دو سال قبل در یك شركت فروشنده خدمات الكترونیكی حضور پیدا كردم. من در آن جلسه به هیات مدیره گفتم شما اگر بر روی سئو سایت و آموزش سئو كاركنان خود سرمایه گذاری كنید در عرض یك سال فروشتان حداقل ۱۰ برابر می گردد.
چندین نفر ناگهان شروع كردند به خندیدن و گفتند «ما با این همه تجربه و... نتوانستیم درآمدمان را حتی دو برابر نماییم و بعد شما چه می گوئید؟!!» آن روز گذشت و یك هفته بعد مدیر سایت اون شركت تماس گرفت و گفت من با مسئولیت خودم هزینه های سئو رو پرداخت می كنم و می دونم چیزی كه شما گفتید امكان پذیره... پروژه آغاز شد و یك سال بعد، اردیبهشت ماه بود كه همون مدیر سایت تماس گرفت گفت «می شود خواهش كنم ما را از لینك یك بردارید، آنقدر تماس های مان زیاد شده كه نمی توانیم پاسخگو باشیم!!!» بنده هم گفتم «والا من به گوگل زنگ نزدم شمارو بیاره بالا كه حالا زنگ بزنم بیارتون پایین (با خنده و شوخی زیاد)»
آن شركت حالا دیگر هیچ فروشگاهی در دنیای واقعی برای خدماتش ندارد و تمام تمركزش را روی فروش اینترنتی و سئو سایت قرار داده است.
امیر قمصری بعنوان كارشناس و مشاور سئو؛ این كار را برای برندهای بزرگی انجام داده و ۱۴ سال تجربه خود در این زمینه را راهی مطمئن برای آموزش سئو و بهبود شرایط كسب و كار اینترنتی تمام وب سایت ها می داند.
گوكل روز به روز هوشمندتر می گردد و با رونمایی از الگوریتم هایی مثل RankBrain، Fred، Penguin و Panda نشان داده است هیچگاه از فعالیت و پیشرفت دست برنخواهد داشت و از سویی هم به كارشناسان سئو و علاقه مندان این علم پیچیده امید می دهد كه راهی را انتخاب كرده اند كه هیچگاه قدیمی نخواهد شد و پایانی برای آن نیست.
امروزه گوگل با رونمایی از بروزرسانی RankBrain نشان داده كه به شدت روی محتوا و سورس كاربرپسند تمركز دارد و همانطور كه همواره گفته است باز هم فریاد می زند كه سایت خویش را برای كاربران بهینه كنید تا گوگل سایت شما را دوست داشته باشد و دقیقا اینجاست كه مشخص می گردد آموزش سئو چقدر برای شما مفید است.
استفاده از فایل های صوتی و ویدئویی در بخش تولید محتوا به شدت در بهبود رتبه در گوگل اثرگذار شده است تا حدی كه پیش بینی می گردد تا سال ۲۰۲۰ بازدید ویدئوها در گوگل به بیش از ۸۵ درصد برسد.

چند نكته بسیار مهم و جدید سئو سایت هدیه امیر قمصری به شما:
* از ۱۰۰ درصد كل SEO حدود ۳۰ درصد مربوط به تولید محتوا و سئو محتوا است (دقت كنید كه باید هر دو باهم باشند)، حدود ۳۰ درصد بك لینك، حدود ۱۰ درصد بهینه سازی سایت و ۳۰ درصد باقیمانده هم سایر موارد اثرگذار در بهبود سئو سایت است.
* بهینه سازی ساختار لینك های داخلی برای انتقال اعتبار و رنك صفحات قوی به صفحات ضعیف، یكی از روش های استاندارد سئو كردن صفحه بوده اما مسئله ای كه اهمیت دارد این است كه تعداد مناسبی از لینك ها را در صفحه درج نماییم تا به تجربه كاربری آسیبی وارد نشود.
* استفاده از لینك های دائمی و مرتبط به جای لینك های موقتی و بی كیفیت آنچنان مهم شده كه عدم دقت به آن می تواند سایت شما را به شدت جریمه كند؛ در حدی كه شاید باورتان هم نشود... پس روی این مورد اصلا ریسك نكنید.
* مهمترین نكته در سئو محتوا آن است كه تشخیص دهید عبارت كلیدی و اصلی محتوای شما چیست. این عبارت باید به صورت همزمان در عنوان، محتوا، توضیحات سئو و آدرس صفحه وجود داشته باشد و البته چگالی آن نسبت به سایر عبارت های كلیدی در محتوا بیشتر باشد.
* در حال حاظر مهم ترین نكته در بحث بهینه سازی سورس وب سایت ا برای گوگل، استفاده از كدهای AMP است كه بطور قطع دیر یا زود الزامی خواهد شد. در آینده (كه پیشبینی می گردد سال ۲۰۲۰ باشد) گوگل فقط سایت هایی را در كاوشهای موبایلی نمایش خواهد داد كه نسخه AMP آنها فعال باشد.
* از لینك دادن به سایت های بزرگ، باكیفیت و مرتبط نترسید كه این مهم به شما به راحتی كمك می نماید تا افزایش رتبه داشته باشد.
* همواره در جریان الگوریتم های جدید گوگل قرار بگیرید و بدانید خیلی از اوقات این سایت شما نیست كه برایش مشكلی پیش آمده و افت رتبه داشته است بلكه سایت های دیگر هستند كه در زمینه سئو سایت برپایه الگوریتم های جدید پیشرفت هایی داشته اند كه شما از آن غافل بوده اید
در سایت نیوسئو آموزش سئو مجانی عرضه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خویش را در زمینه سئو، لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در كسب و كار اینترنتی خود استفاده كنند. این آموزش ها به چند حالت كتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو عرضه شده است.
در این مقاله و البته در سایت نیوسئو، امیر قمصری به شما نكات كلیدی مهمی را آموزش داده است و معتقد می باشد سئو علمی نیست كه منحصر به گروه خاصی از مردم باشد و باید همه وب مسترها و صاحبان كسب و كار اینترنتی آن را به خوبی فرا گیرند.

1396/11/14
16:03:46
5.0 / 5
4478
تگهای خبر: برتر , تولید , خدمات , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است