۳ نکته برای انتخاب نرم افزار حسابداری مغازه

۳ نکته برای انتخاب نرم افزار حسابداری مغازه زارا: در ادامه 3 خاصیت مهمی که یک نرم افزار حسابداری باید داشته باشد را بررسی می نماییم.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، نرم افزار حسابداری همانند یک قطب نما برای واحد مالی هر شرکت، سازمان و مغازه ای است. اطلاع از میزان سود و زیان، قیمت تمام شده کالا، محاسبه مالیات، دستمزد کارکنان، صدور پیش فاکتور و فاکتور از با اهمیت ترین مزایای استفاده از یک نرم افزار حسابداری است.
با استفاده از نرم افزار حسابداری برای مغازه مدیریت بهتر و دقیق تری بر درآمد، انبار، ورود و خروج کالا و کلیه بستانکاری و بدهکاری های مغازه و فروشگاه خود خواهید داشت. در ادامه ۳ خاصیت مهمی که یک نرم افزار حسابداری باید داشته باشد را بررسی می نماییم.
۱. اهمیت تناسب نرم افزار حسابداری با کسب و کار
بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه نرم افزاری است که متناسب با فضای کسب و کارمان باشد. هر کسب وکار و مغازه ای سبک فروش خاصی دارد. باید بتوان هر گونه عملیاتی مالی را در نرم افزار حسابداری ثبت و به صورتی گزارش گرفت.
چنانچه نرم افزار حسابداری برای مغازه همسو با کارهای مالی مغازه و کسب و کارمان باشد، آسان تر می توانیم سود و زیان را محاسبه و از درآمد واقعی خود باخبر شویم؛ در این صورت بهتر از هر زمانی می توانیم برای آینده کسب وکار خود برنامه ریزی کرده و بفکر توسعه کسب و کارمان باشیم.

۲. خدمات پشتیبانی نرم افزار حسابداری، ضروری و بسیار مهم
اگر قصد تهیه نرم افزار حسابداری برای مغازه خودرا دارید، مطمئن شوید که شرکت تولیدکننده خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد. نرم افزار حسابداری پیچیدگی های خاص خودش را دارد که با آموزش و پشتیبانی خوب کاملاً قابل رفع است. در هر زمانی ممکنست بنا به دلایلی مشکلی با نرم افزار داشته باشید، یا سیستم شما ویروسی شده و با چالش جدید مواجه شوید، در این هنگام پشتیبانی معنای دو چندان پیدا می کند؛
اگر کسی نباشد که پاسخگوی مشکلات نرم افزاری شما باشد، بدون شک باید به فکر نرم افزار جدیدی باشید. از با اهمیت ترین مشکلات و ایراداتی که ممکنست برای نرم افزار حسابداری ایجاد شود، حذف اطلاعات، هنگ کردن، عدم ارتباط با سرور، عدم ورود، هک شدن و یا عدم کارکرد درست بکاپ ها نرم افزار حسابداری است.
بسیاری از این مشکلات و ایرادات در شرکت های تولیدکننده نرم افزار معتبر، پیش بینی شده و برای هر کدام چاره هایی ارائه شده است. چنانچه نرم افزار حسابداری شرکتی که برای مغازه و فروشگاه خود تهیه کرده اید واحد خدمات پشتیبانی داشته باشد، به آسانی و با یک تماس تلفنی یا ارسال تیکت می توانید، هر گونه مشکل و اروری را برطرف کنید.

۳. قیمت و نحوه به روزرسانی نرم افزار حسابداری برای مغازه
قیمت نرم افزار حسابداری برای مغازه باید به صرفه و منطقی باشد. از طرفی هم قیمت بالای نرم افزار حسابداری نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست! باید توجه داشته باشید که نرم افزاری که می خرید علاوه بر این که متناسب با فضای کسب و کارتان باشد، امنیت، خدمات پشتیبانی و با اهمیت تر از هر چیزی قیمت منطقی و به روزرسانی مداومی داشته باشد.
قوانین مالیاتی کشور هر سال با تغییراتی همراه است؛ چنانچه نرم افزار حسابداری برای مغازه ای که خرید کرده اید، با قوانین مالیات و بیمه هماهنگ و بروز نباشد، باردیگر مجبور خواهید شد که به حساب و کتاب دفتری برگردید.
اما اگر با هر گونه تغییری در قوانین بیمه، مالیات و کسب وکار نرم افزار نیز به روزرسانی شود، بدون نیاز به تهیه نرم افزار جدید، بصورت اتومات می توانید داده های مالی خودرا در نرم افزر حسابداری برای مغازه خود ثبت و گزارش گیری کنید.
بطور مثال نرم افزار حسابداری عطاری نباید پیچیدگی های نرم افزار حسابداری برای شرکت و سازمان ها را داشته و هر زمان که تغییراتی در واحد پولی و مالیاتی کشور روی داد بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی در نرم افزار حسابداری عطاری اعمال شود.
سپیدار سیستم بالاترین ارائه کننده نرم افزارهای حسابداری در ایران
در این مقاله ۳ نکته مهم برای داشتن بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه را بررسی کردیم. نرم افزار حسابداری برای مغازه باید با کسب وکار هماهنگ بوده و از امنیت بالایی برخوردار باشد. همین طور خدمات پشتیبانی، به روزرسانی مداوم و قیمت به صرفه و منطقی از خاصیت هایی است که نرم افزار حسابداری برای مغازه باید دارا باشد.
شرکت سپیدار سیستم بالاترین ارائه دهنده نرم افزار حسابداری در ایران است؛ سپیدار سیستم از سال ۱۳۸۷ بمنظور تسهیل امور مالی مغازه ها، فروشگاه ها، سازمان ها و ارگان ها آمده است تا گام مهمی را در امتداد بهبود واحدهای مالی بردارد.
با نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم به آسانی می توانید در صورت برخورد با هر ارور و ایرادی با شرکت پشتیبانی تماس گرفته تا مشکل و ارور پیش آمده در سریع ترین زمان ممکن رفع گردد. نرم افزارهای حسابداری سپیدار سیستم با قوانین مالیاتی و بیمه و به خصوص کسب وکار ایران هماهنگ بوده و بطور مرتب به روزرسانی می شود.
جهت تهیه نرم افزار حسابداری برای مغازه و فروشگاه خود، اگر سوال یا نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان مجرب سپیدار سیستم به شماره ۸۱۰۲۲۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/05/24
14:31:26
0.0 / 5
771
تگهای خبر: آموزش , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است