دكتر فتوحی تشریح كرد؛

آخرین وضعیت جسمانی رییس سابق دانشگاه شریف بعد از سكته مغزی

آخرین وضعیت جسمانی رییس سابق دانشگاه شریف بعد از سكته مغزی زارا: رییس دانشگاه صنعتی شریف در تشریح آخرین وضعیت سلامتی دكتر روستاآزاد رییس سابق این دانشگاه، اظهار داشت: هم اكنون ایشان در بخش آی سی یو بیمارستان خاتم بستری هستند و هوشیاری كامل دارند.


دكتر محمود فتوحی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این مطلب به آخرین وضعیت سلامتی دكتر روستاآزاد رییس سابق دانشگاه صنعتی شریف اشاره نمود و اضافه كرد: دكتر روستاآزاد دو شب پیش بر اثر سكته مغزی دربیمارستان خاتم بستری شد.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: شب گذشته به همراه دكتر سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با حضور در بیمارستان از نزدیك در جریان روند درمان دكتر روستاآزاد قرار گرفتیم و قرار بر این شد امروز مجدد ام.آر.آی و سی تی اسكن شوند تا با مشخص شدن وضعیت جسمانی او، مراحل بعدی درمان مورد پیگیری قرار بگیرد.
رییس دانشگاه شریف با تاكید بر اینكه دكتر روستاآزاد در هوشیاری كامل هستند، اظهار داشت: سمت راست بدن ایشان حالت بی حسی دارد و اطرافیان را كاملا می شناسد اما نمی تواند تكلم داشته باشد. در تماسی هم كه امروز بامداد با فرزند ایشان داشتم گفتند كه منتظر اعلام نظر پزشك در مورد نتایج ام.آر.آی و سی تی اسكن هستیم.



1396/11/11
15:44:03
5.0 / 5
4350
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است