معاونت دانشجوی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی اعلام كرد

پرداخت وام تحصیلی به بیشتر از 1300 دانشجوی متقاضی

پرداخت وام تحصیلی به بیشتر از 1300 دانشجوی متقاضی به گزارش زارا سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی از واریز وام تحصیلی به حساب ۱۳۲۲ دانشجو اطلاع داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ابراهیم مه آبادی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعتباری معادل ۱۳ میلیارد ریال برای پرداخت وام تحصیلی دانشجویان از جانب صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اعلام گردید.
وی با اشاره به نحوه تخصیص وام دانشجویی به دانشجویان اضافه کرد: بعد از اطلاع رسانی به دانشجویان، متقاضیان با رفتن به پورتال درخواست خویش را با تکمیل تقاضانامه و عرضه مدارک مورد نیاز ثبت کردند.
به قول سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه تا اواسط اسفندماه سال گذشته، به ۱۳۲۲ نفر از دانشجویان متقاضی وام تحصیلی پرداخت گردید.
ابراهیم مه آبادی در ادامه اظهار داشت: عده ای از متقاضیان به علت نقص مدارک در اولین مرحله موفق به دریافت وام نشدند که بعد از پیگیری کارشناسان مربوطه نقصها موجود مرتفع شد و فهرست متمم ۳۹۵ نفری متقاضیانی که مدارکشان اخیرا تکمیل شده ارسال شد که بزودی وام مذکور به حساب دانشجویان واریز می شود.
سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه در خاتمه سخنان خود تصریح کرد که پرداخت وام ضروری و ودیعه مسکن به دانشجویان هم در دستور کار این مدیریت قرار دارد که شرایط و اطلاعات مربوط به دریافت این وام ها متعاقبا اطلاع رسانی می شود.



1399/03/18
21:38:12
5.0 / 5
2180
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است