رضایت مشتری اولویت بیمه كوثر

رضایت مشتری اولویت بیمه كوثر زارا: مدیرعامل بیمه كوثر بمنظور رعایت اصل مشتری مداری و تاكید بر اولویت شركت كه رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفت و گو كرد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، مدیرعامل بیمه کوثر به منظور رعایت اصل مشتری مداری و تاکید بر اولویت شرکت که رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفتگو کرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار خاطرنشان کرد: تسریع در خدمت رسانی و پرداخت خسارت ها، افزایش خدمات غیرحضوری، پیگیری مشکلات بیمه گذاران و بهبود فرآیند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهم ترین دغدغه های مسؤلان شرکت است که با پیگیری منسجم و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل می شود.
مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گره گشایی از مشکلات ذی نفعان و برقراری ارتباط مؤثر با بیمه گذاران دانست و اظهار داشت: عرضه خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن باعث افزایش اعتماد ذی نفعان می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1399/02/16
23:11:52
5.0 / 5
2907
تگهای خبر: خدمات , شركت , مد , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است