دبیر شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت اعلام كرد

شركت در آموزش های مجازی برای دانشجویان علوم پزشكی رایگان شد

شركت در آموزش های مجازی برای دانشجویان علوم پزشكی رایگان شد زارا: دبیر كارگروه آموزش و پژوهش شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت از پیگیری برای رایگان شدن شركت در آموزش های مجازی برای دانشجویان علوم پزشكی آگاهی داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، آرمین سعیدی درباب كوشش های صورت گرفته توسط شورای مركزی شوراهای صنفی دانشگاه های علوم پزشكی برای رایگان شدن ترافیك سایت های آموزشی مجازی دانشجویان وزارت بهداشت، اظهار داشت: وزیر ارتباطات بتازگی خبری در خصوص رایگان شدن كلیه ترافیك سایت های آموزش مجازی اعلام نمود كه متعاقب آن ترافیك سایت های آموزشی وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم رایگان اعلام گردید اما وزارت بهداشت در این میان دیده نشد.
ایشان سپس اضافه كرد: پس از پیگیری های لازم، نامه ای از طرف وزارت ارتباطات برای وزیر بهداشت و معاون آموزشی وزارت بهداشت ارسال شد كه بر این اساس مقرر شد سایت های كلاس های آموزش مجازی به وزارت ارتباطات اعلام گردد تا دانشجویان علوم پزشكی نیز بتوانند بدون پرداخت هزینه ای از كلاس های مجازی بهره ببرند.
این فعال دانشجویی بیان كرد: این تلاش تنها برای كمك به دانشجویان علوم پزشكی است كه در این روزها علاوه بر حجم بالای كارهایی كه به سبب حضور بر بالین بیماران كرونایی دارند، باید به شكل مجازی خودرا در سطوح آموزشی در حد مطلوب حفظ كنند. این در حالیست كه مشاركت در این كلاس ها در صورت رایگان نبودن، هزینه بسیاری بر دانشجویان تحمیل می كند.
به گزارش مفدا، دبیر كارگروه آموزش و پژوهش شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت درانتها ابراز امیدواری كرد زیرساخت های برگزاری كلاس های مجازی در همه دانشگاه های علوم پزشكی كشور به شكلی دیده شود كه بتوان از این مساعدت وزارت ارتباطات بهره جست، برای اینكه در شرایط فعلی تعداد دانشگاه های علوم پزشكی كه می توانند از زیرساخت های آموزش مجازی بهره ببرند نیز خیلی بالا نیست.




1398/12/19
23:02:08
5.0 / 5
2965
تگهای خبر: آموزش , برند , بهداشت , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است