رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی آذربایجان شرقی:

مطالبه گری و آرمان خواهی جزو انتظارات از جنبش دانشجویی است

مطالبه گری و آرمان خواهی جزو انتظارات از جنبش دانشجویی است به گزارش زارا ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی آذربایجان شرقی مطالبه گری و آرمان خواهی را جزو انتظارات از جنبش های دانشجویی عنوان نمود و اظهار داشت: برگزاری این مسابقات می تواند برای تحقق این مطالبات موثر واقع شود.


فرزان قالیچی در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه های علمی كاربردی كشور، ضمن تبریك جهت فرارسیدن هفته پژوهش به پژوهشگرانی كه در كنار تحصیل به امر پژوهش می پردازند، اظهار نمود: اساسا تحقیقات كاربردی زیادی در مراكز و كلینیك های كارآفرینی مراكز آموزشی دانشگاه علمی كاربردی انجام می شود.
وی با بیان این كه از شهریور ماه سال جاری تداركات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر سومین دوره ی مسابقات مناظرات دانشجویی انجام دادیم، اظهار داشت: از تمام توان خود برای برگزاری این مسابقات به نحو احسن استفاده كردیم.
وی اضافه كرد: معتقدم تمامی تیم های شركت كننده در این مناظره برنده هستند؛ چونكه از بین 400 تیم از مراكز مختلف علمی كاربردی كشور انتخاب شده و در این مسابقات حضور بهم رساندند و این كار بسیار ارزشمندی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی آذربایجان شرقی با تاكید بر این كه مباحثی مانند مناظرات و كرسی های آزاد اندیشی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای این كه بتوانیم نقش خودرا به نحو احسن ایفا كرده و در این راستا موفق شویم، باید نیروهای مهارتی تربیت نماییم و این امر امكان پذیر نیست مگر اینكه كیفیت را در دانشگاه ارتقا دهیم.
وی افزود: امیدوارم با تدابیر انجام شده طی سال های آتی نیز بتوانیم نیروهای مهارتی را با كیفیت بسیار بالایی آموزش دهیم.
قالیچی بیان كرد: میانگین سنی ورودی های فعلی دانشگاه جامع علمی كاربردی پایین آمده است، ما اصرار به مطالبه گری دانشجویان از مراكز آموزشی داریم و با برگزاری این مناظرات و گفتمان سازی اهتمام می نماییم مدل جدیدی از بیان اعتراضات در دانشگاه را ایجاد نماییم.
وی با بیان این كه از بین 400 تیم شركت كننده در مسابقات مناظرات دانشجویی، 16 تیم به مرحله ی كشوری راه یافته بودند، اضافه كرد: مراكز آموزش علمی كاربردی آذربایجان شرقی نیز در مسابقات مناظرات دانشجویی نیز شركت كرده بودند، مركز آموزشی علمی كاربردی ایدم و جهاد دانشگاهی آتش نشانی، شیرین عسل، شهرداری و نیروی انتظامی و غیره نهایت تلاش خودرا با ما نشان دادند.




منبع:

1398/09/20
17:22:13
5.0 / 5
4413
تگهای خبر: آموزش , ارز , برند , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است