رئیس دانشگاه پیام نور در نشست با نمایندگان دانشگاه های پاكستان تاكید كرد

راه اندازی نمایندگی دانشگاه های پاكستان در دانشگاه پیام نور و بالعكس

راه اندازی نمایندگی دانشگاه های پاكستان در دانشگاه پیام نور و بالعكس به گزارش زارا رئیس دانشگاه پیام نور امروز در نشست با رئیس دانشگاه علامه اقبال، قائم مقام ریاست دانشگاه پنجاب و نماینده دانشگاه مجازی پاكستان بر ضرورت راه اندازی دفاتر نمایندگی دانشگاه های پاكستان در دانشگاه پیام نور و بالعكس برای توسعه تعامل و همكاری دو جانبه تاكید نمود.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر زمانی در این جلسه با عنوان اینكه دانشگاه پیام نور امروز نسبت به سال های گذشته از ظرفیت ها و امكانات بهتری برخوردار است، اظهار نمود: دانشگاه پیام نور می تواند امكان استفاده از زیرساخت های الكترونیكی را در آموزش مجازی برای دانشگاه های پاكستان فراهم آورد.
وی با اشاره به دیگر زمینه های همكاری بین دانشگاه های پیام نور و دانشگاه های پاكستان اظهار نمود: این دانشگاه در زمینه تبادل استاد و دانشجو، برگزاری كارگاه های تخصصی و برنامه های مشترك پژوهشی هم آمادگی همكاری دارد.
پروفسورضیاءالقیوم، رئیس دانشگاه باز علامه اقبال پاكستان نیزضمن استقبال از همكاری دو جانبه با دانشگاه پیام نور و پیشنهاد راه اندازی دفاتر نمایندگی اظهار داشت: دانشگاه علامه اقبال پاكستان، دانشگاه پیام نور را به لحاظ هزینه های مالی برای حضور نمایندگان این دانشگاه در كشور پاكستان كاملا حمایت خواهد نمود.
وی خاطرنشان كرد: تعامل دو دانشگاه در ارتقای دو كشور نقش ویژه ای خواهد داشت و این ارتقا از نظر كشور پاكستان، بسیار پرارزش خواهد بود.
پروفسور سلیم مظهر قائم مقام ریاست دانشگاه پنجاب پاكستان هم با عنوان اینكه تمامی تفاهم نامه ها و صحبت های همكاری بین دو دانشگاه باید به مرحله عملیاتی برسد، اظهار داشت: دانشگاه های پاكستان نیازمند تبادل استاد و اجرای برنامه ها و سمینارهای پژوهشی مشترك هستند و آمادگی خویش را برای حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور برای سمینارهای پژوهشی اعلام می كنند.
طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی ادامه داد: دانشگاه های پاكستان نه تنها در زمینه آموزش مجازی بلكه از همكاری با دانشگاه پیام نور در دیگر ابعاد و زمینه ها هم استقبال می كنند.




1398/07/17
14:21:15
5.0 / 5
4304
تگهای خبر: آموزش , ارز , دانشگاه , زمینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است