سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران شروع به كار كرد

سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران شروع به كار كرد زارا: سامانه نشریات دانشجویی دانشگاه تهران توسط اداره كل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با همكاری مركز اطلاعات و فناوری دانشگاه، 11 دی 1396 طی مراسمی با حضور دكتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه، دكتر زارع چاهوكی، مدیركل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از فعالان نشریات دانشجویی معرفی گردید و رسما شروع به كار كرد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، این سامانه بعد از سال ها خلاء و كمبود در حوزه فعالیت های نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران در دستور كار اداره كل فرهنگی و اجتماعی و به خصوص خانه نشریات دانشگاه قرار گرفت و در نهایت با همكاری مركز اطلاعات و فناوری دانشگاه، كار خویش را شروع كرد.
این سامانه به آدرس journal. ut. ac. ir با امكانات پیشرفته و تولید نقش های متفاوت برای فعالان نشریات، به صورت اختصاصی فضای مورد نیاز جهت بارگذاری نشریات دانشجویی انتشار یافته و تبادل اطلاعات بین مخاطبان را فراهم می كند.
در این سامانه هر نشریه، یك پایگاه اطلاع رسانی با آدرس اختصاصی خود خواهد داشت و مطالب نشریه می تواند به دو زبان برای مخاطبان داخلی و خارجی بارگذاری شود.
كلیه مدیران مسئول نشریات دانشجویی می توانند برای تولید سامانه نشریه خود، آدرس دامنه پیشنهادی را به ایمیل Cultural@ut. ac. ir ارسال نمایند تا بلافاصله سامانه تولید و در دسترس قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این مراسم، طرح پشتیبانی از نشریات دانشجویی هم تشریح شد و بر مبنای این طرح روند اداری كارها تسهیل شده و دانشجویان می توانند به صورت الكترونیك كار را پیگیری كرده و به صورت مستقیم با چاپ خانه طرف قرارداد در تماس باشند. همینطور دانشجویان می توانند با بیان نظر و طرح پیشنهادات و انتقادات خود در روند اجرایی طرح تاثیر مستقیم داشته باشند.



1396/10/21
19:59:49
5.0 / 5
4415
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است