رئیس گروه همكاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان:

زیرساخت های بین المللی شدن دانشگاه ها را باید ارتقا داد

زیرساخت های بین المللی شدن دانشگاه ها را باید ارتقا داد به گزارش زارا رئیس گروه همكاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان اظهار داشت: زیرساخت های بین المللی شدن دانشگاه ها را باید ارتقا داد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسین حاتمی كن كبود، در جلسه رونمایی از بخش های انگلیسی و عربی تارنمای دانشگاه لرستان، اظهار نمود: شاهد می باشیم كه در سال های اخیر، اقدامات خوبی در جهت بسط ارتباطات و تعاملات بین المللی دانشگاه لرستان صورت گرفته است و ما در این زمینه، نوپا، اما در حال توسعه هستیم.
وی خاطرنشان كرد: استان لرستان دارای ظرفیت های مختلفی است و متناسب با این ظرفیت ها و توانمندی ها، باید همكاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان را گسترش داد.

جای خالی معاونت امور بین الملل در دانشگاه ها
رئیس گروه همكاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان تصریح كرد: تلاش ما این است كه زیرساخت های بین المللی شدن دانشگاه لرستان را ارتقاء دهیم.
حسن كلاته، رئیس گروه همكاریهای دو جانبه علمی وزارت علوم هم در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه های كشور، بیشتر از پیش، باید به سمت بین المللی شدن حركت كنند و مشاركت فعال در هنجارسازی بین المللی علم و دانش داشته باشند.
وی بر تقویت هرچه بیشتر تعاملات و ارتباطات بین المللی دانشگاه ها همچون دانشگاه لرستان، تاكید كرد.
او افزود: امروزه، تولید علم و دانش در جهان به صورت شبكه ای است و ما باید در این شبكه جهانی، حضور و مشاركت فعال و اثرگذار داشته باشیم.
كلاته خاطرنشان كرد: زیرساخت های بین المللی شدن دانشگاه ها را باید ارتقاء داد؛ بگونه ای كه دانشگاه ها دارای معاونتی به نام معاونت بین الملل باشند.
رئیس گروه همكاریهای دو جانبه علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تاكید كرد: بین المللی شدن یك دانشگاه فقط محدود به این نباید باشد كه تیم مدیریتی آن دانشگاه، نگاه بین المللی داشته باشند؛ بلكه علاوه بر تیم مدیریتی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان آن دانشگاه هم باید نگاهشان در فعالیت های علمی و پژوهشی، یك نگاه بین المللی باشد.




1398/06/27
14:27:31
5.0 / 5
4343
تگهای خبر: تولید , دانشگاه , زمینه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است