در بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های لبنانی از دانشگاه علامه تاكید شد

لزوم توسعه همكاری دانشگاه های دو كشور ایران و لبنان

لزوم توسعه همكاری دانشگاه های دو كشور ایران و لبنان به گزارش زارا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توسعه همكاری دانشگاه های دو كشور ایران و لبنان اصرار كرد و اظهار داشت: امیدواریم این همكاری ها گسترش پیدا كند تا طرفین با ظرفیت های علمی و دانشگاهی یكدیگر بیشتر آشنا گردند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر وحید شالچی در دیدار تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های لبنان از دانشگاه علامه، اظهار داشت: امیدواریم این نشست موجب شود همكاریهای دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه های لبنانی بیشتر شود.
وی ضمن تاكید بر روابط سیاسی گسترده میان دو كشور ایران و لبنان، اظهار نمود: اهمیت توسعه روابط در سطوح دیگر همچون همكاریهای علمی دانشگاهی ضروری بنظر می رسد.
دكتر شالچی با اشاره به امضای تفاهم نامه اخیر میان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه لبنان نسبت به تقویت و گسترش همكاریهای علمی میان آنها اظهار نمود: امیدواریم این همكاری ها گسترش پیدا كند تا طرفین با ظرفیت های علمی و دانشگاهی یكدیگر بیشتر آشنا گردند.
در ادامه این نشست، اعضای هیات علمی لبنانی با اشاره به سطح بالای توانمندی های علمی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و توسعه آن در سال های اخیر، تمایل خودرا برای توسعه روابط علمی، به ویژه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی ابراز كردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، درانتها این مراسم، لوح تقدیری از طرف استادان مقاومت لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیر كل حزب الله لبنان به دانشگاه علامه طباطبایی اهدا شد.




منبع:

1398/06/14
13:05:51
5.0 / 5
4063
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است