آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت بانك ایران زمین

آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت بانك ایران زمین زارا: پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت در معاونت مالی بانك ایران زمین مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون مالی و جمعی از مدیران و پرسنل این بانك شروع شد.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانك ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانك با اشاره به آغاز پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت مطابق با استاندارد iso۹۰۰۱ در بخش مالی اظهار داشت: راهبرد امور برپایه چارچوب علمی، معتبر و استانداردهای شناخته شده جهانی، مهمترین عامل در اجرای صحیح و نتیجه گیری مطلوب در سازمان های بزرگ است.
پورسعید پیاده سازی استانداردهای جهانی در امور مالی را جزو اصول كار بانكی و مالی دانست و اظهار داشت: از تمامی پرسنل می خواهم ضمن رعایت چارچوب های شناخته شده دو اصل ریسك و سودآوری را در امور محوله و مسئولیت های خود در نظر داشته باشند.

در ادامه مجید رضی زاده معاون مالی بانك ایران زمین بزرگترین عامل رشد سازمان را كار تیمی و گروهی دانست و اظهار داشت: كار گروهی و هم افزایی كه با استفاده از كار مشترك تولید می شود، از عوامل مهم در رشد هر سازمانی است.
وی اضافه كرد: خوشبختانه این نگرش و فكر در مدیریت عالی بانك ایران زمین وجود دارد و فضای هم فكری و همكاری روز به روز در حال افزایش است.

رضی زاده حركت به سمت استاندارد سازی را لازمه توسعه سازمان های بزرگ دانست و اظهار نمود: رشد و توسعه سازمانی نیازمند حركت صحیح و از پیش تعیین شده است كه لازمه آن پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت در بخشهای مختلف بخصوص بخش مالی است.
پروژه پیاده سازی مدیریت كیفیت در معاونت مالی بانك ایران زمین به همراه كلاسهای آموزشی آن از ۱۴ دی ماه شروع شد است، كه یكی از دستاوردهای آن پیاده سازی سیستم مدیریت كیفیت در بخش مالی مطابق با استاندارد iso ۹۰۰۱ و آشنایی همكاران با این سیستم خواهد بود.

1396/10/17
15:45:42
5.0 / 5
4744
تگهای خبر: بانك , كیفیت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است