رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی:

از مصادیق پشتیبانی از مستضعفان شركت در راهپیمایی روز قدس است

از مصادیق پشتیبانی از مستضعفان شركت در راهپیمایی روز قدس است به گزارش زارا رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی اظهار داشت: ناامیدی در میان انسان ها چند علت دارد كه عدم شناخت به عظمت و قدرت پروردگار، ضعف باور، سوء ظن و بدگمانی نسبت به پروردگار و افزایش گناه از مهمترین علل هستند.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علی محمد عباسی شامگاه پنجشنبه در محفل قرآنی دانشگاهیان همدان به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، اضافه كرد: امیدواران به رحمت پروردگار دارای چندشاخصه هستند كه مانوس بودن به كلام وحی، اهل نماز بودن و اهل انفاق و احسان در راه خدا بودن از شاخص ترین ها هستند.
وی با اشاره به اینكه مسلمانان با امید به فرج زنده هستند، خاطرنشان كرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری فرمودند كه ناامید از آینده نباشید و بدانید كه آینده در دست جوانان است.
حجت الاسلام عباسی تصریح كرد: فرد امیدوار كسی است كه با جان و مال در راه خدا انفاق می كند و تمام توان خویش را برای مستضعفان قرار می دهد.
وی عنوان كرد: از مصادیق حمایت مستضعفان شركت در راهپیمایی سیاسی و اعتقادی روز قدس است.
در این محفل همینطور رئیس جهاد دانشگاهی همدان اظهار داشت: محافل انس با قرآن از برنامه های اصلی جهاد دانشگاهی واحد همدان است.
اكبر اسدی تصریح كرد: محفل قرآنی به خوبی می تواند ارتباط بین جامعه و دانشگاه را به وجود بیاورد.
وی اضافه كرد: در حاشیه محفل انس با قرآن از ۳۰ نفر از برگزیدگان مسابقه كتابخوانی (حورمان هور) تقدیر گردید.
رییس جهاد دانشگاهی همدان عنوان كرد: این كتاب خاطرات شهید احدی بوده كه با هدف معرفی این چهره ها برای دانشجویان و جوانان معرفی شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان هم اظهار داشت: آرمان شهر قرآنی در همدان باید اجرایی شود و قشر دانشجو باید مانوس با تعالیم قرانی و كلام وحی باشند.
سعید خوشبخت با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، عنوان كرد: وظیفه داریم كه به دنبال پشتیبانی از آرمان های ولایت در این راهپیمایی شركت نماییم.
وی افزود: این شهر متعلق به همه شهروندان است و باید حس تعلق داشته باشیم و ایده آرمان شهر قرآنی را در این شهر اجرا نماییم.



1398/03/11
15:38:59
5.0 / 5
4262
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است