رئیس دانشگاه علوم پزشكی ابن سینای همدان خبر داد

اختصاص ۶ میلیارد تومان برای ساخت مركز آموزشی بهورزان

اختصاص ۶ میلیارد تومان برای ساخت مركز آموزشی بهورزان زارا: رئیس دانشگاه علوم پزشكی ابن سینای همدان اظهار داشت: پروژه ساخت مركز آموزشی بهورزان با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان كلنگ زنی شد كه تا دوسال آینده تكمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر حبیب الله موسوی بهار امروز- چهارشنبه ۴ اردیبهشت- در آئین كلنگ زنی مركز آموزش بهورزی و پایگاه سلامت الزهرا (س) همدان، اظهار نمود: مركز آموزش بهورزان سال ها در بنایی كهنه و فرسوده مستقر بود و برای بهورزانی كه شبانه روزی به مدت دوسال در آن مستقر بودند، شایسته نبود.

وی ادامه داد: با وجود اینكه بهورزان دوران تحصیلی دانشگاهی ندارند، با این وجود یكی از اركان مهم پیشگیری و مراقبت در حوزه درمان هستند و زحمات زیادی می كشند.

موسوی بهار عنوان كرد: با تخلیه این مكان بهورزان به مكان كلینیك شیخ الرئیس منتقل شده و با ساخت این مركز به همین مكان بازمی گردند و با توسعه ساختمان موردنظر احتمال جذب برای آموزش از خارج استان باز وجود دارد و باید برنامه ای داشته باشیم.
كامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان باز درباره مجوزات قانونی ساخت این مركز اظهار داشت: از آنجایی كه خدمات پزشكی جز خدمات عام المنفعه است در دفترچه عوارض تخفیفات زیادی برای این مراكز درمانی درنظر گرفته ایم. با مشورت با شهردار حداكثر تخفیفات را برای این مجموعه لحاظ خواهیم كرد.
رئیس مركز بهداشت شهرستان همدان باز اظهار داشت: مركز آموزش بهورزان شهرستان همدان در مساحتی افزون بر ۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد تومانی كلنگ زنی شد.
خیراندیش اضافه كرد: این مكان به منظور آموزش بهورزان شاغل در خانه های بهداشت به مدت دو سال ساخته خواهد شد.
رئیس مركز بهداشت همدان به اعتبار مورد نیاز پروژه اشاره و بیان كرد: كل اعتبار مورد نیاز ۶ میلیارد تومان است كه از بودجه طرح تحول سلامت برای آن در نظر گرفته شده و ۵۰۰ میلیون تومان باز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشكی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینكه منتظر صدور پروانه ساخت هستیم، افزود: امیدواریم شهرداری مساعدت لازم را برای صدور پروانه ساخت در نظر بگیرد چونكه خدمات این مجموعه عام المنفعه است.
خیراندیش اشاره كرد: فضاهای پیش بینی شده این مركز شامل واحد آموزشی، خوابگاه برادران و خواهران، سالن جلسات، كتابخانه و سالن غذاخوری و پایگاه سلامت الزهرا در طبقه اول خواهد بود.




1398/02/05
15:01:20
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است