توجه به نیازهای كودكان نیازمند، در شرایط كنونی یك وظیفه ملی است
به گزارش زارا كمپینی درراستای مرتفع ساختن نیازهای اساسی كودكان صدمه پذیر درشرایط كنونی بوجود آمده كه این كمپین معروف به پشتیبانی از كودكان كار، كودكان محروم از تحصیل و هم كودكان بیمار نیازمند هزینه درمان است.
به گزارش زارا به نقل از مهر، سازمان ها در مقابل جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دارای مسئولیت هایی با ارزشی متفاوت هستند. كمك رسانی ها و برنامه ریزی بر مبنای نیازهای موجود جامعه و همراه كردن مردم در این فعالیت ها می تواند تاثیراتی عمیق و ماندگار را به دنبال داشته باشد كه نتیجه آن بهبود كیفیت زندگی آحاد ملت است.
تردیدی نیست كه در شرایط خطیر، بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت چنین فعالیت هایی احساس می شود. سینره، یكی از برندهای معتبر صنعت آرایشی و بهداشتی ایران، در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در نظر دارد تا كمپینی را در جهت پشتیبانی از كودكان صدمه پذیر به انجام برساند.
هدف گذاری این كمپین با عنایت به نیازهای اساسی كودكان صدمه پذیر در شرایط كنونی، معطوف به حمایت و مراقبت از كودكان كار، كودكان محروم از تحصیل و هم كودكان بیمار نیازمند هزینه درمان است؛ برای نیل به این اهداف، سینره، بستر رسانه های اجتماعی را بعنوان بستر اصلی كمپین برگزیده تا امكان مشاركت هرچه بیشتر را برای همراهان خود در پیش برد این طرح فراهم آورد و در كنار آن از رسانه های محیطی و پایگاه های عرضه محصولات خود، برای انتقال پیام این كمپین به مخاطبان استفاده خواهد نمود.
در طی مدت این برنامه مسئولیت اجتماعی، سینره به حمایت مالی از مراكز نگهداری و پشتیبانی از كودكان كار خواهد پرداخت، هزینه درمان ۵۰ كودك بیمار مبتلا به بیماری های قلبی، ترمیمی و ارتوپدی را پرداخت خواهد كرد، هزینه درمان ۵۰ كودك ای.بی را عهده دار خواهد بود، هزینه آموزش ۶۰ كودك بااستعداد و نیازمند اختصاص داده خواهد شد و هزینه ساخت و تجهیز مدرسه ۲ كلاسه و كتابخانه در روستای جوانرود كرمانشاه را پرداخت خواهد نمود. در كنار این مورد بخشی از بودجه ای كه برای اطلاع رسانی كمپین بوده كاسته و به صورت خاص به تجهیز سیستم گرمایش و سرمایش مدارس در استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.
همچنین به ازای هر بار به اشتراك گذاری هشتگ مراقب_تو، این مجموعه مبلغی را به تامین هزینه های مورد نیاز در حوزه كودكان صدمه پذیر اختصاص می دهد، برای رسیدن به این مهم، سینره از تجربه شناخته شده ترین موسسات خیریه فعال در حوزه كودك، كمك گرفته تا با همراهی آنان مبالغ را در راه درست و موثر هزینه كند. همچون این موسسات می توان به انجمن پشتیبانی از كودكان كار، زنجیره ی امید، خانه ای.بی، بنیاد حامی، بنیاد كودك و انجمن خیرین مدرسه ساز اشاره نمود.
اما یكی از اهداف مهم برگزاری این كمپین، شرایط سخت اقتصادی و تعاملی است كه برند بعنوان یك موجود زنده باید با مردم داشته باشد.چون همانطور كه می گوئیم مردم از كالای ایرانی باید در شرایط سخت حمایت كنند از طرفی خودمان را مسئول می دانیم كه از قشر صدمه پذیر حمایت نماییم.
در عین حال در ایران برای نخستین بار دریك كمپین، چند موسسه مردم نهاد فعال در حوزه كودك در كنار هم قرار گرفته اند كه هدف از كنار هم قرار گرفتن آنها تولید یك چتر حمایتی برای كودكان در بحث فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است. پیام كمپین به مخاطب این است كه در شرایط سخت اقتصادی باید كنار یكدیگر باشیم و از اقشار صدمه پذیر حمایت نماییم.
باتوجه به اینكه هزینه های اطلاع رسانی كمپین كاهش و به مناطق محروم اختصاص داده شده است، سینره از مردم می خواهد كه هشتگ مراقب_تو را اطلاع رسانی كنند تا پیام كمپین در سطح گسترده ای از اقشار جامعه شنیده شود.
ما نگاه ویژه ای به كودكان داریم چون آنها آینده سازان كشور هستند و ما هم دیدگاه بلندمدتی به این مورد داریم.این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب