از سوی دانشگاه پیام نور صورت گرفت؛

اعطای وام به بیشتر از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول ۹۸-۹۷

اعطای وام به بیشتر از ۱۲ هزار دانشجو در نیمسال اول ۹۸-۹۷ زارا: معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به بیشتر از ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه تسهیلات وام ویژه اعطا كرده است.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر محمد هادی امین ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار نمود: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ تسهیلات وام ویژه ای را برای دانشجویان فراهم نمود و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام ها بسیار رضایت بخش بوده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در تشریح جزئیات وام های دانشجویی اشاره كرد: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸ -۹۷، ۵ هزار و ۹۴۱ نفر از دانشجویان در مقطع كارشناسی، یك هزار و ۹۴۵ نفر در مقطع كارشناسی ارشد و ۵۷۴ نفر در مقطع دكتری از وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان بهره برده اند.
دكتر ناجی با اشاره به اینكه در مجموع ۱۹۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانك انصار بهره برده اند، گفت: از این تعداد ۱۱۶۱ نفر در مقطع كارشناسی، ۶۸۶ نفر در مقطع كارشناسی ارشد و ۶۶ نفر در مقطع دكترا بوده اند.
به گزارش دانشگاه پیام نور، او همینطور به وام بنیاد علوی اشاره نمود و اظهار داشت: ۱۷۷۱ نفر از دانشجویان شامل؛ ۹۱۳ دانشجوی متأهل و ۸۵۸ دانشجوی مجرد باز وام بنیاد علوی را دریافت كرده اند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور درانتها اشاره كرد: علاوه بر وام های شهریه، به ۷۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه باز وام زیارت عتبات اعطا شده است كه در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام های دانشجویی بهره مند شده اند.



1397/11/01
13:50:06
5.0 / 5
4460
تگهای خبر: بانك , تسهیلات , دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است