همایش نظام فكری آیت الله العظمی خامنه ای در گستره فرهنگ برگزار گردید

همایش نظام فكری آیت الله العظمی خامنه ای در گستره فرهنگ برگزار گردید زارا: رییس دانشگاه شهید باهنر كرمان در همایش ملی ˮنظام فكری آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در گستره فرهنگˮ اظهار داشت: برگزاری این همایش گامی بلندی در جهت آرمان های امام راحل و خلف صالح ایشان برای رسیدن به دانشگاه اسلامی است.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر محمدعلی طاهر امروز، چهارشنبه هفتم آذرماه در این همایش در دانشگاه شهید باهنر كرمان اظهار نمود: انقلاب اسلامی در چهل سال عمر خود رشد كرده و الان جهان شاهد به ثمر نشستن میوه های آن است.
وی با اشاره به پشت سر گذاشتن چهلمین سال تاسیس دانشگاه شهید باهنر، اضافه كرد: دانشگاه در كنار حوزه، پرچمدار دانش و فرهنگ بوده و دانشگاه شهید باهنر كرمان با برگزاری این همایش با بهره گیری از دیدگاه علمی و اندیشه های سترگ مقام معظم رهبری یقینا به نتایج درخشانی در جهت حركت جامعه به سمت اهداف انقلاب دست می یابد.

طاهر اشاره كرد: برگزاری این همایش گامی بلندی در جهت آرمان های امام راحل و خلف صالح ایشان برای رسیدن به دانشگاه اسلامی است.

وی بیان كرد: مقام معظم رهبری در بیان رسالت دستگاه های فرهنگی فرمودند"اسلام برای دنیا و آخرت مردم برنامه دارد و باید دستگاه ها همانطور كه به امور مادی می پردازند، به امور معنوی باز اهتمام داشته باشند".

رییس دانشگاه شهید باهنر كرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ اظهار نمود: برگزاری همایش علمی و دانشگاهی در عرصه فرهنگ بسیار ضروری و موثر است و امیدواریم مقالات نمایش شده در همایش امروز علاوه بر تاثیر در ارتقاء فرهنگ عمومی راه را برای برگزاری نشست ها، همایش ها و كرسی های آزاداندیشی در این زمینه بیشتر از پیش فراهم آورد.

ایشان سپس اظهار داشت: ۱۶۷ مقاله به دبیرخانه همایش ملی "نظام فكری آیت الله خامنه ای در گستره فرهنگ" ارسال شد كه سپس داوری، ۳۶ مقاله برای سخنرانی و ۴۰ مقاله بعنوان پوستر پذیرفته شد و امروز ۲۴ مقاله توسط اساتید به صورت سخنرانی نمایش میگردد.

طاهر با اشاره به چاپ مقالات پذیرفته شده در یك كتاب اشاره كرد: همین طور شش میزگرد در همایش امروز تشكیل میگردد.

به گزارش زارا به نقل از ایسنا، در این مراسم كه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، امام جمعه و استاندار كرمان، روسای دانشگاه های استان، تعدادی از دانشجویان و مسئولان برگزار گردید از دو كتاب "باغبانی فرهنگ و " گفتمان فرهنگ ساز" رونمایی گردید.





1397/09/08
20:47:56
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: دانشگاه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است