با حضور مسئولان وزارت علوم انجام می شود؛

افتتاح چند پروژه ی عمرانی در دانشگاه علامه طباطبائی

افتتاح چند پروژه ی عمرانی در دانشگاه علامه طباطبائی زارا: با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چند پروژه‌ی عمرانی دیگر فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه در دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، در ادامه‌ی تكمیل طرح جامع دانشگاه علامه طباطبائی چهار پروژه‌ی عمرانی با كاربری های آموزشی، پژوهشی و رفاهی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه ها شامل ساختمان جدید كتابخانه مركزی و مركز اسناد، ساختمان مركز بهداشت و درمان، مركز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و یك واحد خوابگاه دانشجویی جدید است.

ساختمان كتابخانه مركزی و مركز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع، یكی از بزرگ ترین كتابخانه های كشور به حساب می آید. این سازه در جهت اجرای مدیریت طرح سبز است و روی سقف ساختمان های آن، «چمن طبیعی» اجرا شده است. هشت سالن این ساختمان به گونه ای طراحی شده است كه از نور طبیعی بهره مند است.

ساختمان جدید مركز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی هم در مجموعه‌ی فرهنگی امام علی(ع) قرار دارد. این ساختمان با عنایت به توسعه و افزایش ارائه‌ی خدمات پزشكی و حجم بالای رجوع به منظور بهره مندی از خدمات بخش های مختلف آن و هم محدودیت های مكانی آن، احداث شده است. مركز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی هم با هدف برگزاری دوره های دانش افزایی و تربیتِ مدرس زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در ساختمان این دانشگاه واقع در خیابان ایتالیا به بهره برداری خواهد رسید.

ساختمان جدید خوابگاه دانشجویی دختران حضرت ولیعصر(عج) با ظرفیت اسكان ۱۷۰ دانشجو در خیابان ولیعصر(عج) واقع شده است. این خوابگاه با عنایت به امكانات و تجهیزات پیش بینی شده و با تائید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع جزو خوابگاه های مناسب و دارای استانداردهای لازم، قرار گرفته است. این خوابگاه با ۱۵۰۰ مترمربع مساحت، دارای چهار طبقه است.

لازم به ذكر است در حاشیه‌ی این افتتاح ها، طرح مهارت افزایی دانشجویان هم رونمایی و به بهره برداری خواهد رسید. طرح مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با هدف ارتقای مهارت های تخصصی دانشجویان و هم آماده كردن دانشجویان برای جذب در بازار كار با عنایت به زمینه های تخصصی هر دانشجو پیش بینی شده است. این طرح از سیاست های این دانشگاه در جهت كمك دانشگاه به حل مسائل جامعه و آماده شدن دانشجویان برای ورود به بازار كار با دانش علمی و تجربه‌ی اجرایی است، كه به مرحله‌ی اجرا رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم افتتاح پروژه های این دانشگاه فردا سه شنبه ساعت 8 بامداد با حضور مسئولان وزارت علوم در محل پردیس اصلی دهكده المپیك برگزار می شود.



1396/09/28
17:16:33
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: بازار , خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است