رئیس دانشگاه امیركبیر خبر داد؛

رشد بیش از 12 درصدی بودجه دانشگاه های بزرگ در سال آینده

رشد بیش از 12 درصدی بودجه دانشگاه های بزرگ در سال آینده زارا: رئیس دانشگاه امیركبیر از رشد 12 تا 16 درصدی بودجه جاری دانشگاه های بزرگ برای سال 97 اطلاع داد.



به گزارش زارا به نقل از ایسنا، دكتر سیداحمد معتمدی امروز در مراسم افتتاحیه طرح های دانشجویی و رفاهی این دانشگاه با تاكید بر اینكه نباید مشكلات بودجه ای مانع حركت دانشگاه ها شود، اظهار داشت: ما همواره معتقد هستیم مشكلات بودجه ای در دانشگاه ها وجود دارد، اما نباید این مشكلات مانع حركت این مراكز در جهت دستیابی به اهداف خود باشند و خوشبختانه دانشگاه امیركبیر توانسته بر مبنای همین اعتقاد در كنار كمبودهای بودجه ای در جهت برنامه های راهبردی خود حركت نماید.

وی در ادامه با اشاره به رشد بودجه ای دانشگاه ها در سال 97، خاطرنشان كرد: خوشبختانه بودجه دانشگاه ها برای سال آینده رشد قابل توجهی داشته است و برخلاف اظهاراتی كه صورت می گیرد، دولت بودجه جاری دانشگاه های بزرگ را 12 تا 14 درصد افزایش داده است.

رئیس دانشگاه امیركبیر همینطور تصریح كرد: آنچه در بحث بودجه دانشگاه ها مهم است، این است كه تصویب بودجه با تخصیص بودجه كاملا متفاوت است. متاسفانه چالشی كه دانشگاه ها هم اكنون با آن مواجهند، این است كه دولت بودجه این مراكز را تصویب می كند، اما تخصیص ها از جانب سازمان بودجه و برنامه ریزی كشور به موقع صورت نمی گیرد و این وضعیت دانشگاه ها را با مشكلات زیادی مواجه كرده است.

دكتر معتمدی تصریح كرد: وضعیت تخصیص بودجه سال جاری اصلا مناسب نیست، بطوری كه در ماه های اخیر وضعیت پرداخت بودجه ها، دانشگاه ها را دچار چالش جدی كرده است.

رئیس دانشگاه امیركبیر در پایان، افتتاح طرح های دانشجویی و رفاهی را گامی بزرگ در این دانشگاه عنوان نمود و اظهار داشت: با وجود مشكلات بودجه ای توانستیم بر مبنای همان برنامه راهبردی خود 4 طرح دانشجویی و رفاهی اعم از سالن تربیت بدنی دختران، سامانه چاووش، مدرسه رباتیك و سلف سرویس دانشجویی را افتتاح كنیم.



1396/09/25
13:41:35
5.0 / 5
5322
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است