فروش روسری های برند در آمریكا

فروش روسری های برند در آمریكا به گزارش زارا برند تجاری شناخته شده «امریكن ایگل» به گروه فروشندگان پوشاك اسلامی در غرب پیوسته و محصول جدیدی با نام «حجاب جین» را می فروشد.


امریكن ایگل كه در اوایل این ماه با گذاشتن مجموعه‌ای از تصاویر یك دختر مسلمان با لباس‌های محجبه، روسری‌ها و حجاب جین اسلامی را در اینستاگرام تبلیغ كرده بود، اكنون پا را فراتر گذاشته و در حال حاضر در سایت خود این مجموعه را با قیمت 19.95 دلار به فروش گذاشته است.
 
 * گسترش صنعت پوشش اسلامی در غرب
 
این برند تجاری تصمیم گرفته به دیگر برندهای تجاری متعدد پوشاك كه لباس‌های حجابی و اسلامی را به فروش می‌رسانند بپیوندد. به نظر می‌رسد صنعت پوشش اسلامی در غرب به شكل قابل توجهی به رو به گسترش باشد. برای مثال در ماه مارس امسال برند تجاری پوشاك نایك اعلام كرده بود كه لباس‌های حجابی ورزشی مخصوص ورزشكاران زن مسلمان تولید خواهد كرد تا ورزشكاران مسلمان بتوانند با لباس‌های محجوب و در عین حال راحت‌تری در مسابقات شركت كنند. در فوریه نیز نمایشگاه ‌لباس اسلامی در لندن برگزار شد.
 
حلما ادن، 19 ساله چهره اسلامی این شركت پوشاك چند روز پیش این محصول را در اینستاگرام خود به اشتراك گذاشته و از آن با عنوان «جین اسلامی» یاد كرده بود.
 
ادن پیشتر درباره بازار اسلامی در غرب گفته بود: پیدا كردن لباس محجبه برای ما دختران مسلمان بسیار سخت است و محصولاتی نیز كه در بازارهای غربی وجود دارد بسیار محدود و كم تنوع هستند. و این مسئله همیشه توجه من را به خود جلب می‌كرد.
1396/04/26
01:34:08
5.0 / 5
5077
تگهای خبر: برند , پوشاك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است