در گفت وگو با ایسنا اعلام شد؛

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم استعفا كرد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم استعفا كرد زارا: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن اعلام استعفا از سمت خود، اظهار داشت: معاون جدید بزودی معرفی خواهد شد.


دكتر میرزایی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار نمود: با عنایت به حضور همزمان در سمت های سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و ریاست پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از سمت سرپرست معاونت فرهنگی استعفا داده و تمركز خویش را بر روی پژوهشكده قرار خواهم داد.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: از ابتدا قرار بر این بود كه در دوره گذاربا حفظ سمت، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم باشم و هم اكنون با عنایت به اینكه مقدمات و ثبات لازم برای انتصاب معاون جدید فراهم گردیده است از این سمت استعفا می دهم و در پژوهشكده تمركز خواهم كرد.
دكتر میرزایی در انتها تصریح كرد: معاون جدید فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بزودی معرفی خواهد شد.
وی ضمن تشكر از حسن اعتماد دكتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت و دكتر غلامی وزیر علوم در زمینه انتصاب به این سمت و استمرار حضور و حمایت در مدت مسئولیت خود اعلام نمود همواره خویش را موظف به حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها به خصوص دانشجویان عزیز دانسته و برای معاون فرهنگی جدید آرزوی توفیق روز افزون در این كار خطیر نمود.
به گزارش زارا به نقل از ایسنا دكتر حسین میرزایی دانشیار جامعه شناسی دانشگاه تهران دی ماه سال ۹۲ با حكم دكتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم در زمان وزارت دكتر فرجی دانا بعنوان مدیر كل فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه منصوب گردید و در شهریور ماه ۹۴ هم با حكم دكتر فرهادی وزیر وقت علوم بعنوان رییس پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شد و ۱۴ شهریور امسال هم با حكم دكتر هاشمی سرپرست وقت وزارت علوم بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه منصوب گردید.



1396/09/15
11:33:41
5.0 / 5
4600
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است