آغاز ثبت نام ارز دانشجویی از فردا

آغاز ثبت نام ارز دانشجویی از فردا زارا: بنا بر اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، ثبت نام دانشجویان شاغل به تحصیل واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی از فردا شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ با استفاده از سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir آغاز می گردد.


به گزارش زارا به نقل از ایسنا، ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی ۰۱/‏۰۷/‏۱۳۹۷‬ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۳۹۷‬ پرداخت می گردد و طبق بخشنامه بانك مركزی، ارز دانشجویی به مقاطع دكتری و كارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای مقطع كارشناسی، فقط دانشجویانی كه آغاز به تحصیل آنها پیش از ۳۱/‏۰۲/‏۹۷‬ است می توانند درخواست نمایند.
برپایه این اطلاعیه، سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) برپایه دستورالعمل های بانك مركزی بر عهده بانك های عامل (تجارت و سامان) است.
در این اطلاعیه تاكید شده است: با عنایت به اینكه كلیه فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه انجام می شود، نیازی به رجوع حضوری نمی باشد.
طبق بخشنامه بانك مركزی مبنای نرخ ارز درمورد حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الكترونیكی ارز (ETS) و در مورد اسكناس، نرخ ارز اسكناس مندرج در سامانه مذكور است.
نكته قابل توجه اینكه باتوجه به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشاركت دانشجویی (نشا) به سامانه جامع دانشجویی سجاد، كلیه دانشجویان متقاضی در مرحله اول در سامانه جدید (سامانه سجاد) ثبت نام كرده و در مرحله بعدی درخواست ارز دانشجویی كنند.



1397/08/18
23:09:43
5.0 / 5
4199
تگهای خبر: ارز , بانك , خدمات , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است